Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 16, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ekstraklasa zmieniła identyfikację wizualną

Za nową identyfikację wizualną Ekstraklasy odpowiada londyńska agencja DixonBaxi (fot. materiały prasowe)

Agencja kreatywna DixonBaxi z Londynu jest autorem nowej oprawy graficznej meczów PKO Bank Polski Ekstraklasa. Od najbliższego sezonu (startuje w piątek 19 lipca) przed każdym ligowym spotkaniem będzie pojawiać się zmieniona czołówka telewizyjna.

Nowa oprawa graficzna PKO Bank Polski Ekstraklasy to nakładające się na siebie warstwy, inspirowane pojawiającymi się na ekranach smartfonów oknami aplikacji, zestawione z czcionką zaczerpniętą z dawnych gier komputerowych. 

Jej kolorem przewodnim jest granat, uzupełniają go zaś cyjan, ciemny odcień szarości i biel.

Oprócz czołówki, którą będzie można oglądać przed transmisjami ligowych meczów, w tej samej stylistyce prezentowane będą wyniki spotkań, terminarze, statystyki czy składy meczowe. Nowa identyfikacja wizualna Ekstraklasy z logo PKO Bank Polski pojawi się także na pozostałych elementach brandingu: na stadionach, biletach i karnetach, a także koszulkach zawodników oraz w oficjalnych kanałach komunikacji wraz z ligowymi aplikacjami.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 16.07.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.