TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 16, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Zabawa w chowanego" to tytuł kolejnej produkcji braci Sekielskich

Premiera „Zabawy w chowanego” odbędzie się prawdopodobnie w listopadzie lub w grudniu tego roku (screen: Youtube/SEKIELSKI)

Kontynuacja filmu Tomasza i Marka Sekielskich  o zjawisku pedofilii w polskim Kościele pojawi się na YouTube pod koniec tego roku. Jej tytuł to "Zabawa w chowanego". Na tę chwilę nie ma jeszcze rozmów na temat emisji filmu w telewizji.

Film "Tylko nie mów nikomu" został opublikowany na YouTube w połowie maja br. Miesiąc po premierze bracia Sekielscy poinformowali, że zebrali wystarczająco materiałów na nakręcenie drugiej części filmu. Jak poinformował nas Marek Sekielski, premiera „Zabawy w chowanego” - bo taki tytuł podał Tomasz Sekielski na swoim kanale na YouTube - odbędzie się prawdopodobnie w listopadzie lub w grudniu tego roku.

Jesienią br. mają także ruszyć prace nad filmem o SKOK. Zbiórka funduszy na jego powstanie prowadzona jest na Patronite.pl. Według stanu na poniedziałkowy wieczór do końca zbiórki brakowało 9120 zł. Marek Sekielski zapowiada, że premiera filmu najpewniej odbędzie się wiosną przyszłego roku.

Podobnie jak „Tylko nie mów nikomu”, oba filmy mają być dostępne za darmo na YouTube. Jak poinformował nas Marek Sekielski, nie ma jeszcze planów dotyczących emisji filmu w stacjach telewizyjnych, choć taka współpraca nie jest wykluczona po premierach. - Podobnie było w przypadku „Tylko nie mów nikomu”. To się pojawiło nagle, w przypływie impulsu – stwierdza.

"Tylko nie mów nikomu" ma na YouTube 22,6 mln wyświetleń. Ostatnio w komunikacie sieci partnerskiej Video Brothers, która odpowiada za kanał YouTube braci Sekielskich, podano, że 87 proc. wszystkich oglądających pochodziło z Polski. Największy udział oglądalności film odnotował w grupie wiekowej 25-34 lat (29 proc.). 53 proc. wszystkich oglądających stanowiły kobiety.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(PD, 16.07.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.