Ogilvy wygrała przetarg reklamowy Allegro
Kampania Allegro, którą przygotuje Ogilvy, wystartuje we wrześniu (fot. materiały prasowe)
Allegro wybrała agencję Ogilvy w przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną.
Ogilvy odpowiada za opracowanie nowej platformy komunikacyjnej oraz za stałą obsługę w obszarach ATL i digital (digital content production). "Polacy coraz częściej przestawiają się z zakupów offline na online. Nowa platforma komunikacyjna, nad którą będziemy pracować wspólnie z Ogilvy, będzie pomagać Polakom w tej zmianie, pokazując, że zakupy pozwalają oszczędzać czas i pieniądze" – komentuje Adam Szałamacha, brand manager Allegro.
W trwającym od czerwca przetargu brało udział sześć agencji. Współpraca z Ogilvy rozpocznie się w lipcu, a kampania Allegro, którą przygotuje agencja, wystartuje we wrześniu.
(IKO, 15.07.2019)