Burza po zawieszeniu Przemysława Babiarza  |  Telewizja Republika ze wzrostem  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  OpenAI testuje wyszukiwarkę, wydawcy się obawiają  |  Oglądalność "Debaty powyborczej" w Polsat News  |  Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Burza po zawieszeniu Przemysława Babiarza  |  Telewizja Republika ze wzrostem  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  OpenAI testuje wyszukiwarkę, wydawcy się obawiają  |  Oglądalność "Debaty powyborczej" w Polsat News  |  Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Burza po zawieszeniu Przemysława Babiarza  |  Telewizja Republika ze wzrostem  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  OpenAI testuje wyszukiwarkę, wydawcy się obawiają  |  Oglądalność "Debaty powyborczej" w Polsat News  |  Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Lipiec 12, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rośnie słuchalność RMF FM

Rekordowy wynik uzyskało Antyradio (fot. Pixabay.com)

W drugim kwartale RMF FM jako jedyny spośród ogólnopolskich rozgłośni zwiększył słuchalność. Rekordowy wynik uzyskało Antyradio.

Jak wynika z badania Radio Track, realizowanego przez Kantar, w fali kwiecień-czerwiec RMF FM osiągnął 27 proc. udziału w czasie słuchania wobec 25,3 proc. rok wcześniej. Słuchalność Radia Zet spadła rok do roku z 12,7 proc. do 12,1 proc., Programu I Polskiego Radia - z 6,8 proc. do 6,1 proc., a Programu III Polskiego Radia - z 5,7 proc. do 5,3 proc.

Wśród rozgłośni ponadregionalnych prowadziło Radio Vox FM, które utrzymało udział na ubiegłorocznym poziomie 4 proc. Słuchalność zwiększyło Antyradio - z 2 proc. do 2,2 proc. (najlepszy wynik w historii) i radio Tok FM - z 2 proc. do 2,1 proc.

Radio Eska miało najlepszy wynik spośród sieci radiowych - 7,9 proc. wobec 8 proc. rok wcześniej. Wyniki poprawiły: RMF Maxxx - z 3,5 proc. do 3,8 proc., Radio Plus - z 2,1 proc. do 2,2 proc., Radio Wawa - z 1,7 proc. do 1,8 proc., Meloradio - z 0,8 proc. do 1 proc. i Rock Radio - z 0,4 proc. do 0,5 proc. 

(KOZ, 12.07.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.