Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 11, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP Sport na czele kanałów sportowych, duży wzrost Eleven Sports 1

TVP Sport w grupie ogólnej uzyskał 1,23 proc. udziału w rynku (fot. Pixaby.com)

TVP Sport miał najwyższy udział w widowni telewizyjnej spośród kanałów sportowych w pierwszym półroczu 2019 roku. Na czwartą pozycję awansował Eleven Sports 1.

TVP Sport (Telewizja Polska), który na początku czerwca 2018 roku znalazł się w ofercie naziemnej telewizji cyfrowej, osiągnął w grupie ogólnej 1,23 proc. udziału w rynku wobec 0,69 proc. w pierwszym półroczu 2018 roku. Udział Eurosport 1 (TVN Discovery Polska) zmalał z 0,62 proc. do 0,58 proc., a Polsat Sport (Telewizja Polsat) wzrósł z 0,41 proc. do 0,43 proc. Z siódmej na czwartą pozycję awansował Eleven Sports 1 (Telewizja Polsat), którego udział urósł z 0,08 proc. do 0,17 proc. W pierwszej piątce był również Eurosport 2 (TVN Discovery Polska) z udziałem na poziomie 0,15 proc. (spadek z 0,17 proc.).

Kolejne były: Canal+ Sport (NC+) - 0,11 proc. (0,12 proc. w pierwszym półroczu 2018 roku), Polsat Sport Extra (Telewizja Polsat) - 0,11 proc. (0,09 proc.), nSport+ (NC+) - 0,07 proc. (0,1 proc.), Polsat Sport Fight (Telewizja Polsat) - 0,07 proc. (0,06 proc.), Extreme Sports (AMC Networks International) - 0,07 proc. (0,08 proc.), Polsat Sport News (Telewizja Polsat) - 0,05 proc. (0,05 proc.), Eleven Sports 2 (Telewizja Polsat) - 0,04 proc. (0,03 proc.) i Canal+ Sport 2 (NC+) - 0,04 proc. (0,04 proc.).

W grupie komercyjnej również prowadził TVP Sport, uzyskując 1,09 proc. udziału w rynku (wzrost z 0,68 proc.). Drugi był Eurosport 1, który miał 0,29 proc. udziału (spadek z 0,35 proc.), a trzeci - Polsat Sport - 0,26 proc. (wzrost z 0,23 proc.). Tuż za nim uplasował się Eleven Sports 1 - 0,25 proc. (wzrost z 0,13 proc.). Pierwszą piątkę zamyka Canal+ Sport, notujący spadek z 0,15 proc. do 0,12 proc.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 11.07.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.