Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Operator NC+ w okresie 21 miesięcy miał prawie 200 mln zł zysku

Edyta Sadowska, dotychczas wiceprezes ITI Neovision, od czerwca jest prezesem spółki (fot. materiały prasowe)

Spółka ITI Neovision (operator NC+) wygenerowała w okresie obrotowym obejmującym 21 miesięcy (od kwietnia 2017 do grudnia 2018 roku) 3,78 mld zł przychodów i osiągnęła 195,2 mln zł zysku netto.

Sprawozdanie finansowe obejmujące taki okres spółka złożyła w Krajowym Rejestrze Sądowym. Kolejne sprawozdanie operatora NC+ będzie zawierało okres 12 miesięcy roku 2019.

Przychody ze sprzedaży okazały się wyższe o 2,5 proc. w stosunku do okresu obrotowego obejmującego 21 miesięcy od lipca 2015 do marca 2017, natomiast zysk netto był wyższy o 27,7 proc. W strukturze całościowych przychodów 81,7 proc. (3,09 mld zł) stanowiły wpływy z aktywacji i abonamentu (w okresie obrotowym zakończonym 31 marca 2017 wpływy w tym segmencie stanowiły 82,7 proc. całościowych przychodów i wyniosły 3,05 mld zł).

Koszty działalności operacyjnej w omawianym okresie wyniosły 3,55 mld zł i były o 1,7 proc. wyższe w stosunku do okresu obrotowego zakończonego w marcu 2017 roku. Koszty własne sprzedaży wzrosły o 2,6 proc., natomiast koszty ogólnego zarządu spadły o 13 proc. Nakłady na wynagrodzenia wyniosły 217,3 mln zł i były o 3,8 proc. wyższe w stosunku do poprzedniego okresu obrotowego. Na koniec grudnia ub.r. spółka zatrudniała 1 494 osoby.

Akcjonariuszami ITI Neovision są: Grupa Canal+ (zarejestrowana we Francji) posiadająca 51 proc. akcji, TVN posiadający 32 proc. akcji oraz zarejestrowany w Holandii Liberty Global Ventures Holding B.V. posiadający pozostałe 17 proc. akcji.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(BIG, KOZ, 10.07.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.