Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 05, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dzienniki regionalne ze spadkami sprzedaży w maju

W maju średnia sprzedaż "Gazety Współczesnej" spadła w porównaniu rok do roku o 16,29 proc., a "Dziennika Łódzkiego" - o 16,24 proc.

W maju wszystkie dzienniki regionalne zanotowały spadki sprzedaży w porównaniu rok do roku. Liderem w segmencie pozostaje „Gazeta Pomorska”. Najwięcej straciły „Dziennik Łódzki” i „Gazeta Współczesna”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, średnia sprzedaż ogółem „Gazety Pomorskiej” w maju wyniosła 26 576 egz. (spadek o 9,14 proc.). W pierwszej piątce zestawienia znalazły się także: „Dziennik Zachodni” - 22 037 egz. (spadek o 14,96 proc.), „Głos Wielkopolski” - 18 894 egz. (spadek o 12,08 proc.), „Express Ilustrowany” - 15 247 egz. (spadek o 11,54 proc.) oraz „Dziennik Bałtycki” - 13 501 egz. (spadek o 9,3 proc.).

W maju największe spadki odnotowały: „Gazeta Współczesna” - o 16,29 proc., do 3572 egz. oraz „Dziennik Łódzki” - o 16,24 proc., do 12 777 egz.

Wszystkie wymienione tytuły należą do Polska Press Grupy.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(PD, 05.07.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.