"Puls Biznesu" i "Super Express" ze wzrostem sprzedaży w maju
W maju największy wzrost sprzedaży zanotował "Puls Biznesu" - o 4,96 proc., do 9404 egz.
Spośród dzienników ogólnopolskich w maju wzrosła sprzedaż „Super Expressu” (ZPR Media) i „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska). Najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie” (Forum).
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, w maju średnia sprzedaż ogółem „Super Expressu” wyniosła 114 875 egz. i była wyższa o 0,76 proc. w porównaniu z majem 2018 roku. W przypadku „Pulsu Biznesu” sprzedaż wzrosła o 4,96 proc., do 9404 egz.
Największy spadek sprzedaży zanotowała „Gazeta Polska Codziennie” - o 11,05 proc., do 13 641 egz.
Średnia sprzedaż pozostałych dzienników ogólnopolskich: „Fakt” (RAS Polska) – 222 097 egz. (spadek o 10,80 proc.), „Gazeta Wyborcza” - 89 180 egz. (spadek o 4,25 proc.), „Rzeczpospolita” (Gremi Media) – 41 759 egz. (spadek o 7,35 proc.), „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) – 33 968 egz. (spadek o 8,83 proc.), „Gazeta Podatkowa” - 22 513 egz. (spadek o 2,75 proc.), „Przegląd Sportowy” (RAS Polska) – 21 090 egz. (spadek o 9,29 proc.), „Parkiet Gazeta Giełdy” - 3873 egz. (spadek o 2,98 proc.).
(PD, 04.07.2019)