Publikacje Jacka Żakowskiego w tygodniku "Polityka"  |  Jeden z największych reklamodawców zmienia front  |  Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Publikacje Jacka Żakowskiego w tygodniku "Polityka"  |  Jeden z największych reklamodawców zmienia front  |  Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Publikacje Jacka Żakowskiego w tygodniku "Polityka"  |  Jeden z największych reklamodawców zmienia front  |  Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 03, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Outriders z grantem i wsparciem merytorycznym Uniwersytetu Nowojorskiego

Redakcja Outriders chce wykorzystać współpracę z Uniwersytetem Nowojorskim do rozbudowy sieci kontaktów oraz na dotarcie do nowych współpracowników

Serwis Outriders pozyskał grant w wysokości 50 tys. dolarów i będzie współpracował z Uniwersytetem Nowojorskim w ramach Membership Puzzle Project.

Outriders to projekt reporterski, który utrzymuje się z darowizn od czytelników. Redakcja serwisu zgłosiła się do programu Membership Puzzle Project, prowadzonego przez Uniwersytet Nowojorski. Z jego wsparcia korzysta 16 organizacji na całym świecie. Celem jest angażowanie społeczności i czytelników w pracę zespołu i newsroomu. - Przedstawiliśmy pomysł rozwoju naszego serwisu w oparciu o niezależne od algorytmów kanały komunikacji, jak e-mail czy podcast. Chcemy zmienić sposób, w jaki budujemy i angażujemy społeczność oraz jak to wpływa na dystrybucję tworzonych treści. Zwłaszcza nasz piątkowy magazyn Outriders Brief będzie osią wszystkich prac oraz przemian, które trwają - wyjaśnia Jakub Górnicki, współzałożyciel Outriders.

Współpraca serwisu z amerykańską uczelnią rozpoczęła się kilka dni temu i potrwa ok. dziewięciu miesięcy. W tym czasie redakcja będzie pracować pod okiem osób prowadzących Membership Puzzle Project, jak i wybranych mentorów, którzy np. tworzyli społeczności wokół newsletterów w wydawnictwie Conde Nast. Redakcja chce wykorzystać współpracę z Uniwersytetem Nowojorskim na rozbudowę sieci kontaktów oraz na dotarcie do nowych współpracowników. Do końca roku serwis Outriders planuje zmiany na stronie internetowej, które będą tworzone, konsultowane i testowane wspólnie ze specjalistami z uczelni. Większość z 50 tys. dol. grantu to środki na pokrycie kosztów własnych, a część będzie przeznaczona na pracę z mentorami oraz osobami, które redakcja poprosi o wsparcie.

- Połączenie wsparcia od społeczności z projektami wspierającymi nas finansowo i wzmacniającymi naszą niezależność pokazuje, że jesteśmy coraz bliżej stabilności. Teraz ze spokojem możemy budować serwis - podkreśla Jakub Górnicki.

Outriders to serwis poświęcony sprawom międzynarodowym, ale skupiony bardziej na zagadnieniach społecznych niż politycznych. Działa jako spółka not-for-profit. Twórcy zebrali pieniądze na start w serwisie crowdfundingowym Wspieram.to (w sumie 83 tys. zł). Zespół Outriders otrzymał w 2017 roku Grand Press Digital za innowacyjne podejście w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w pracy dziennikarskiej.

(PAZ, 03.07.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.