Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 03, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Coca-Cola rozpoczęła reklamowy serial „Smaki bez granic”

Do serialu „Smaki bez granic” marka zaprosiła znanych blogerów pochodzących z różnych stron świata (screen YouTube/ Onet)

We wtorek wyemitowany został pierwszy, premierowy odcinek serialu „Smaki bez granic” marki Coca-Cola.

To dokumentacja międzykulturowych spotkań, których inspiracją jest podróż Coca-Coli po Polsce i kampania „Razem smakuje lepiej”.  Do serialu „Smaki bez granic” marka zaprosiła znanych blogerów pochodzących z różnych stron świata, a mieszkających w Polsce. Samar - w połowie Libanka, w połowie Polka, Kasia Mecinski - Amerykanka o polskich korzeniach mieszkająca w Japonii, Mateo Brunetti - Włoch z pochodzenia, Huyen z Wietnamu, Chido z Meksyku oraz Helen Mazanova z Ukrainy. Ambasadorzy kampanii „Razem smakuje lepiej” odwiedzili lokalnych gospodarzy na Podkarpaciu, w Puszczy Białowieskiej, Beskidzie Żywieckim, woj. lubelskim, na Warmii i Kaszubach. Wspólnie z gospodarzami gotowali nie tylko to, co rdzennie polskie, ale również potrawy rodzimych kuchni, by na koniec w miłej atmosferze wspólnie spędzić czas przy posiłku. W pierwszym odcinku w podróż na Łemkowszczyznę wyrusza Kasia Mecinski.

Za kreację i koordynację serialu „Smaki bez granic” odpowiada White Paper Agency, za produkcję F25. Zespół produkcyjny serialu: Jacek Tokarski – reżyser i autor scenariusza, Dominika Podczaska, Bartosz Hławka – operatorzy obrazu, Kuba Sztuk – operator kamery. Za planowanie, zakup mediów oraz współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy MediaCom. Partnerem medialnym jest Onet.pl. Za przygotowanie strony projektu oraz materiałów kontekstowych, wspierających produkcję wideo, odpowiada Media Impact, biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 03.07.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.