Coca-Cola rozpoczęła reklamowy serial „Smaki bez granic”
Do serialu „Smaki bez granic” marka zaprosiła znanych blogerów pochodzących z różnych stron świata (screen YouTube/ Onet)
We wtorek wyemitowany został pierwszy, premierowy odcinek serialu „Smaki bez granic” marki Coca-Cola.
To dokumentacja międzykulturowych spotkań, których inspiracją jest podróż Coca-Coli po Polsce i kampania „Razem smakuje lepiej”. Do serialu „Smaki bez granic” marka zaprosiła znanych blogerów pochodzących z różnych stron świata, a mieszkających w Polsce. Samar - w połowie Libanka, w połowie Polka, Kasia Mecinski - Amerykanka o polskich korzeniach mieszkająca w Japonii, Mateo Brunetti - Włoch z pochodzenia, Huyen z Wietnamu, Chido z Meksyku oraz Helen Mazanova z Ukrainy. Ambasadorzy kampanii „Razem smakuje lepiej” odwiedzili lokalnych gospodarzy na Podkarpaciu, w Puszczy Białowieskiej, Beskidzie Żywieckim, woj. lubelskim, na Warmii i Kaszubach. Wspólnie z gospodarzami gotowali nie tylko to, co rdzennie polskie, ale również potrawy rodzimych kuchni, by na koniec w miłej atmosferze wspólnie spędzić czas przy posiłku. W pierwszym odcinku w podróż na Łemkowszczyznę wyrusza Kasia Mecinski.
Za kreację i koordynację serialu „Smaki bez granic” odpowiada White Paper Agency, za produkcję F25. Zespół produkcyjny serialu: Jacek Tokarski – reżyser i autor scenariusza, Dominika Podczaska, Bartosz Hławka – operatorzy obrazu, Kuba Sztuk – operator kamery. Za planowanie, zakup mediów oraz współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy MediaCom. Partnerem medialnym jest Onet.pl. Za przygotowanie strony projektu oraz materiałów kontekstowych, wspierających produkcję wideo, odpowiada Media Impact, biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska.
(AMS, 03.07.2019)