Szefowa Nielsena Elżbieta Gorajewska przechodzi na emeryturę
Elżbieta Gorajewska kierowała Nielsenem przez ponad 23 lata (fot. materiały prasowe)
Elżbieta Gorajewska, dyrektor zarządzająca Nielsen Audience Measurement, po 23 latach pracy w firmie przechodzi na emeryturę. Zastąpi ją Agnieszka Gosiewska.
"Jestem dumna z tego, co razem z Nielsenem udało nam się zbudować. Firma jest niekwestionowanym liderem rynku, cieszy się ogromnym zaufaniem całej branży. Jakość naszych rozwiązań i danych potwierdzają polskie oraz międzynarodowe organizacje branżowe" - powiedziała Elżbieta Gorajewska, która będzie współpracować z Nielsenem jako doradca.
Elżbieta Gorajewska kierowała całością działań Nielsen Audience Measurement przez ponad 23 lata. Z branżą badawczą związana od ponad 35 lat. Wcześniej pracowała w GFK Polonia i CBOS. Przez kilka kadencji była prezesem Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku w Polsce.
Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group, podkreśla, że Elżbieta Gorajewska to ikona rynku badań w Polsce. - To osoba niezwykle ważna dla tego rynku - podkreśla Węgierek. - Tworzyła ten rynek, tworzyła standardy badań. A poza tym - to bardzo ciekawy człowiek, partner w negocjacjach. Zawsze potrafiła wyjść z propozycją, która nawet w trudnych rozmowach pomagała rozwiązać problem - dodaje.
- Ela Gorajewska miała zawsze wolę i wykazywała dużą determinację w tym, żeby wyjść naprzeciw oczekiwaniom rynku i potrzeb poszczególnych klientów, z którymi pracowała. Ich interesy były często sprzeczne, a ona próbowała zawsze znaleźć kompromis. Dużym telewizjom naziemnym nie do końca zależy, by poprawić kondycję małych stacji tematycznych, a rynkowi telewizyjnemu, żeby wszystkie wysiłki wkładać w badanie cyfrowych trendów - mówi Izabella Wiley, dyrektor generalna A+E Networks na Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią.
Stanowisko dyrektor zarządzającej Nielsen Audience Measurement obejmuje Agnieszka Gosiewska. Z Nielsenem związana jest od kilkunastu lat. Przez ostatnie dwa lata odpowiadała za rozwój projektów strategicznych i za zespoły client service w firmie.
(KOZ, AMS, 02.07.2019)