W nowym "Press" sekcja specjalna: "Studia Produkcyjne"
02.07.2019, 08:26
Dodatek specjalny w "Press" 7-8/2019
W nowym numerze magazynu "Press" ukazał się specjalny dodatek poświęcony rynkowi producenckiemu w Polsce. A w nim:
- "Badanie producentów 2018" - pierwsze porównawcze badanie producentów reklamowych, które pozwala wskazać tendencje w sposobach zamawiania produkcji filmów reklamowych, określić efektywność i skalę działalności producentów; opinie szefów studiów produkcyjnych nt. badania.
- Opóźnione płatności - jedna z największych bolączek środowiska producenckiego: czy da się temu jakoś zaradzić.
- Nowy wzór kosztorysu produkcji reklamowej - czy i jak pomaga on w pracy studiom produkcyjnym i klientom.
- Serwis na eksport - polskie domy produkcyjne sięgają po globalne budżety, oferując zagranicznym producentom serwis w naszym kraju.
- Nowe rynki dla producentów - eventy artystyczne, turnieje sportowe, filmy korporacyjne, rynek sztuki... Zapotrzebowanie na usługi producentów w tych i innych sektorach rośnie.
- Medialni producenci - koncerny mediowe coraz śmielej wchodzą na rynek produkcji reklamowej, widząc w tym naturalną drogę rozwoju.
- W wydaniu ponadto: grzechy główne producentów i ich klientów; co należy wiedzieć o prawach autorskich w produkcjach reklamowych; z czym się wiąże wzrost budżetów na kampanie digitalowe; prezentacje studiów produkcyjnych.
Zobacz w nowym "Press" - Kulisy sukcesu Sekielskich, klimat dla Grety, depresja reportera
(02.07.2019)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter