Stanowski ujawnia wyniki finansowe Kanału Zero  |  Oglądalność kanałów telewizyjnych w 2024 roku  |  Panorama Reklamy 2024  |  Radio Impuls z Puław przejęte  |  Wiosenna ramówka TVN  |  "Must be the music" w Polsacie  |  Wiemy, gdzie trafi reaktywowana "Randka w ciemno"  |  Widownia "Dzień dobry TVN"  |  TVP Kultura  |  Powrót teleturnieju do TTV  |  Ruszyła Dolce Vita TV  |  "Muzyka na dobry wieczór" w TVP 2  |  Dyrektorka HR Grupy RMF  |  Republika zaczęła produkować serwisy  |  Drożeją ogólnopolskie dzienniki  |  Akcja "Super Expressu"  |  Enea poszukuje  |  Lighthouse wygrała  |  Asics  |  Szwajcarski nadawca publiczny zakończył emisję radia FM  |  Al Jazeera zawieszona przez Autonomię Palestyńską  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowski ujawnia wyniki finansowe Kanału Zero  |  Oglądalność kanałów telewizyjnych w 2024 roku  |  Panorama Reklamy 2024  |  Radio Impuls z Puław przejęte  |  Wiosenna ramówka TVN  |  "Must be the music" w Polsacie  |  Wiemy, gdzie trafi reaktywowana "Randka w ciemno"  |  Widownia "Dzień dobry TVN"  |  TVP Kultura  |  Powrót teleturnieju do TTV  |  Ruszyła Dolce Vita TV  |  "Muzyka na dobry wieczór" w TVP 2  |  Dyrektorka HR Grupy RMF  |  Republika zaczęła produkować serwisy  |  Drożeją ogólnopolskie dzienniki  |  Akcja "Super Expressu"  |  Enea poszukuje  |  Lighthouse wygrała  |  Asics  |  Szwajcarski nadawca publiczny zakończył emisję radia FM  |  Al Jazeera zawieszona przez Autonomię Palestyńską  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowski ujawnia wyniki finansowe Kanału Zero  |  Oglądalność kanałów telewizyjnych w 2024 roku  |  Panorama Reklamy 2024  |  Radio Impuls z Puław przejęte  |  Wiosenna ramówka TVN  |  "Must be the music" w Polsacie  |  Wiemy, gdzie trafi reaktywowana "Randka w ciemno"  |  Widownia "Dzień dobry TVN"  |  TVP Kultura  |  Powrót teleturnieju do TTV  |  Ruszyła Dolce Vita TV  |  "Muzyka na dobry wieczór" w TVP 2  |  Dyrektorka HR Grupy RMF  |  Republika zaczęła produkować serwisy  |  Drożeją ogólnopolskie dzienniki  |  Akcja "Super Expressu"  |  Enea poszukuje  |  Lighthouse wygrała  |  Asics  |  Szwajcarski nadawca publiczny zakończył emisję radia FM  |  Al Jazeera zawieszona przez Autonomię Palestyńską  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 01, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Barbara Borkała w agencji Syrena Communications

Barbara Borkała to reżyser, designer, scenograf i art director (fot. materiały prasowe)

Barbara Borkała dołączyła do agencji Syrena Communications. Objęła stanowisko creative.

W agencji Borkała odpowiedzialna będzie za całość komunikacji wizualnej, a także projektowanie graficzne i filmy.

Borkała to reżyser, designer, scenograf i art director. Jako reżyser i scenograf współtworzyła m.in. film "Kochaj i tańcz", serial "Tancerze" i kilkadziesiąt spotów reklamowych. Pracowała też w agencjach G7 i DDB Warszawa. Jako art director prowadziła w Polsce takie marki, jak Always, Knorr, Avon, Łaciate.

(AMS, 01.07.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.