Grupa Netsprint będzie przebudowana
Agata Lauko ma trafić do rady nadzorczej jednej ze spółek Grupy Netsprint (fot. materiały prasowe)
Grupa Netsprint (zajmuje się data-driven marketingiem) może przestać istnieć, a kompetencje przeniesie do wchodzących w jej skład spółek - wynika z ustaleń "Presserwisu". Stanowisko prezesa grupy, zajmowane dotychczas przez Agatę Lauko, zostanie zlikwidowane.
Z informacji "Presserwisu" wynika, że postawiono na rozproszenie spółek zgromadzonych w Grupie Netsprint. – Nie ma żadnej wartości dodanej w tym, że coś takiego jak Grupa Netsprint istnieje. Umowy są nawiązywane i tak nie z grupą, a z poszczególnymi spółkami, które wchodzą w jej skład – mówi nam nieoficjalnie jeden z menedżerów związanych z Grupą Netsprint.
Spółki należące do Grupy Netsprint to: LeadR, Email Network, Adrino, Netsprint SA, WayToGrow, Whitepress, DataTech Advisory. Grupa Netsprint należy do holdingu inwestycyjnego Dirlango oraz funduszu inwestycyjnego Innova Capital.
Łukasz Wejchert, założyciel Dirlango, przyznaje, że zmiany w Grupie Netsprint będą, ale nie chce na tym etapie mówić o szczegółach. – Inaczej układamy struktury w ramach grupy – mówi Wejchert. – Nie mówiłbym raczej o zamknięciu, ale prace nad strategią trwają. Będziemy gotowi w sierpniu i wtedy opowiemy o zmianach.
Wejchert potwierdza jednak, że stanowisko CEO grupy nie będzie obsadzone.
Tomasz Boguszewicz, communication manager Grupy Netsprint, z końcem czerwca kończy współpracę z firmą.
Agata Lauko, która w styczniu 2019 roku objęła stanowisko tymczasowego CEO Grupy Netsprint, zostaje w grupie – prawdopodobnie w radzie nadzorczej jednej ze spółek. Pół roku temu zapowiadano, że po 20 czerwca zostanie powołany nowy stały prezes zarządu. Lauko zastąpiła odchodzącą wówczas prezes Monikę Bronowską. Wcześniej Lauko przez prawie rok była prezesem Netsprint SA, spółki wchodzącej w skład grupy, była też dyrektor zarządzającą Zenith (Publicis Media).
(AMS, IKO, 26.06.2019)