Onet.pl ruszył z kampanią wizerunkową #WybieramyPrawdę
Działania Onet.pl będą wspierane kampanią reklamową w telewizji, radiu, prasie, w kinach i na nośnikach zewnętrznych (fot. materiały prasowe)
Portal Onet.pl (RAS Polska) ruszył z kampanią wizerunkową pod hasłem #WybieramyPrawdę. Tematem przewodnim jest wyższość prawdy nad fałszem i zagrożenia związane m.in. z fake newsami i funkcjonowaniem w bańce informacyjnej.
W ramach kampanii uruchomiono serwis Prawda.onet.pl, w którym znajdują się materiały przygotowane przez dziennikarzy portalu – od prawdy i fałszu w sporcie, życiu codziennym i relacjach międzyludzkich, po biznes i politykę. W akcję zaangażowano dziennikarzy ze wszystkich działów redakcyjnych Onetu.
Działania Onet.pl będą wspierane kampanią reklamową w telewizji, radiu i w prasie oraz na nośnikach zewnętrznych i w kinach. Spoty będą emitowane w kanałach grupy TVN, w TV Puls, Stopklatce, Kino Polska, Zoom TV, Kino TV, a także w kinach sieci Cinema City, Multikino, Helios oraz we współpracy z Kinads. Kampania obejmie stacje radiowe z grupy RMF, Polskie Radio, Złote Przeboje, Rock Radio. W akcję zaangażowane będą także media należące do Ringier Axel Springer Polska – wszystkie serwisy internetowe oraz „Newsweek Polska”, „Fakt”, „Przegląd Sportowy”, „Komputer Świat” i „Auto Świat”. Prowadzone będą również działania niestandardowe: live photo, interaktywne grafiki, specjalne efekty AR do aparatu na Facebooku, plansze 360°.
Kampanię przygotowały działy marketingu i kreatywny Ringier Axel Springer Polska. Za koncepcję kreatywną i jej realizację odpowiada agencja Bridge2fun, za zakup mediów Starcom, a za produkcję Flota Filmowa.
(PD, 25.06.2019)