Burda wydaje "Wiedzę", nowy kwartalnik w portfolio "Focusa"
Cena kwartalnika to 11,99 zł
"Wiedza" to nowy tytuł wydawnictwa Burda Media Polska. 132-stronicowy kwartalnik ma zbierać i porządkować informacje na jeden wybrany temat. Redaktorem naczelnym jest naczelny grupy "Focus" Piotr Kościelniak.
Pierwszy numer ukazał się 18 czerwca. Jego cena to 11,99 zł. Wydawnictwo nie podaje informacji o wysokości nakładu. Magazyn wsparty jest kampanią promocyjną w punktach sprzedaży prasy oraz w tytułach prasowych, serwisach internetowych i mediach społecznościowych wydawnictwa.
W pierwszym numerze redakcja zajęła się odżywianiem: które produkty są wartościowe, co należy wyeliminować z diety, a co do niej włączyć, by być zdrowym? Na te pytania odpowiadają dziennikarze naukowi i dietetycy.
(JSX, 24.06.2019)