Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 24, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Burda wydaje "Wiedzę", nowy kwartalnik w portfolio "Focusa"

Cena kwartalnika to 11,99 zł

"Wiedza" to nowy tytuł wydawnictwa Burda Media Polska. 132-stronicowy kwartalnik ma zbierać i porządkować informacje na jeden wybrany temat. Redaktorem naczelnym jest naczelny grupy "Focus" Piotr Kościelniak.

Pierwszy numer ukazał się 18 czerwca. Jego cena to 11,99 zł. Wydawnictwo nie podaje informacji o wysokości nakładu. Magazyn wsparty jest kampanią promocyjną w punktach sprzedaży prasy oraz w tytułach prasowych, serwisach internetowych i mediach społecznościowych wydawnictwa. 

W pierwszym numerze redakcja zajęła się odżywianiem: które produkty są wartościowe, co należy wyeliminować z diety, a co do niej włączyć, by być zdrowym? Na te pytania odpowiadają dziennikarze naukowi i dietetycy.

(JSX, 24.06.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.