TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 21, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Powołano Global Alliance for Responsible Media

Celem utworzonego sojuszu jest opracowanie mechanizmów chroniących konsumentów i marki przed niebezpieczeństwami w sieci (fot. Webwire.com)

Szesnastu największych reklamodawców na świecie ogłosiło współpracę z agencjami, firmami medialnymi i platformami internetowymi, by skuteczniejszej walczyć z niebezpiecznymi i fałszywymi treściami w sieci.

The Global Alliance for Responsible Media tworzą m.in.: Adidas, Danone, Diageo, Mondelez International, Nestle i Procter & Gamble, agencje z grup reklamowych WPP, IPG, Publicis, Omnicom i Dentsu oraz platformy internetowe, takie jak Facebook, Google, Twitter i Verizon Media.

Celem utworzonego sojuszu jest opracowanie procesów i protokołów chroniących konsumentów i marki przed niebezpieczeństwami w sieci, takimi jak zastraszanie, nienawiść, dezinformacja i brak ochrony danych osobowych. Jak mówi cytowany przez Reutera Luis Di Como, wiceprezes ds. mediów w Unilever, właściciele platform internetowych podjęli już kroki w celu rozwiązania niektórych problemów, jednak bardziej skupili się na rozwiązywaniu istniejących problemów niż na prewencji.

(PD, 21.06.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.