"Tygodnik Powszechny" i "Gość Niedzielny" poprawiły sprzedaż w kwietniu
Średnia sprzedaż ogółem „Tygodnika Powszechnego” wzrosła o 3,86 proc., a „Gościa Niedzielnego” o 3,01 proc.
Spośród tygodników ogólnopolskich sprzedaż w kwietniu poprawiły „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny) i „Gość Niedzielny” (Instytut Gość Media). Największy spadek zanotowała „Gazeta Polska” (Forum).
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, średnia sprzedaż ogółem „Tygodnika Powszechnego” wzrosła w porównaniu z kwietniem 2017 roku o 3,86 proc., do 30 033 egz., a „Gościa Niedzielnego” o 3,01 proc., do 119 173 egz.
Średnia sprzedaż „Polityki” (Polityka) w kwietniu wyniosła 10 0007 egz. (spadek o 3,69 proc.), „Newsweek Polska” (RAS Polska) – 78 235 egz. (spadek o 15,46 proc.), „Sieci” (Fratria) – 42 211 egz. (spadek o 7,97 proc.), „Tygodnika do Rzeczy” (Orle Pióro) – 33 734 egz. (spadek o 4,70 proc.), „Przeglądu” (Fundacja Oratio Recta) – 16 265 egz. (spadek o 6,50 proc.), „Wprost” (PMPG Polskie Media) – 14 798 egz. (spadek o 14,65 proc.). Największy spadek zanotowała „Gazeta Polska” - o 26,08 proc., do 21 338 egz.
Tygodnik „Angora” z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) sprzedawał średnio 224 448 egz. (spadek o 4,22 proc.).
(PD, 18.06.2019)