”Ojciec Mateusz" miał mniej widzów niż rok temu
Główną rolę w serialu "Ojciec Mateusz" gra Artur Żmijewski (fot. TVP)
21. sezon serialu ”Ojciec Mateusz” przyciągnął do TVP 1 wiosną 2,97 mln widzów - o 134 tys. mniej, niż rok temu.
TVP 1 pokazywał ”Ojca Mateusza” w czwartki o 20.35, od 28 lutego do 13 czerwca. Jedynka, emitując serial, była zdecydowanym liderem oglądalności w grupie ogólnej, zdobywając 20,45 proc. udziału w rynku. W tym czasie TVN miał 12,3 proc., Polsat - 9,36 proc., a TVP 2 - 4,07 proc. W grupie komercyjnej TVP 1 z udziałem na poziomie 13,3 proc. przegrywał z TVN (14,21 proc.).
TVP 1 z reklam wokół ”Ojca Mateusza” - według danych cennikowych - uzyskał 10,3 mln zł.
19. sezon serialu wiosną 2018 roku śledziło w Jedynce średnio 3,11 mln widzów. Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 17.06.2019)