Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 13, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tiger promuje się interaktywnym serialem w grze wideo

Interaktywny serial "Miasto Tigera" można obejrzeć na żywo na platformie Twitch (fot. materiały prasowe)

Maspex Wadowice, producent napoju energetycznego Tiger, rozpoczął kampanię skierowaną do graczy w formie interaktywnego serialu, zrealizowanego w grze Grand Theft Auto V.

Serial jest zatytułowany „Miasta Tigera” i przypomina seriale paradokumentalne. Zaproszeni do niego streamerzy i youtuberzy (w obsadzie znalazło się ok. 15 osób) po zalogowaniu na serwer z grą Grand Theft Auto V wcielają się w przypisane im role i odgrywają zaimprowizowane sceny na podstawie wskazówek zawartych w scenariuszu.

Serial można śledzić na żywo w każdą sobotę wieczorem na jednym z kilkunastu kanałów streamerów na Twitchu. Długość jednego odcinka na Twitchu wynosi ok. czterech godzin. Potem materiał ten jest montowany i w czwartki udostępniany na YouTube w formie 30-minutowych filmów. Materiały zawierają product placement w postaci np. billboardów i strojów postaci z logo marki.

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada Gameset, a za działania na YouTube – Talent Media. Serial w pierwszym sezonie będzie miał cztery odcinki emitowane do końca czerwca.

(PD, 13.06.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.