Tiger promuje się interaktywnym serialem w grze wideo
Interaktywny serial "Miasto Tigera" można obejrzeć na żywo na platformie Twitch (fot. materiały prasowe)
Maspex Wadowice, producent napoju energetycznego Tiger, rozpoczął kampanię skierowaną do graczy w formie interaktywnego serialu, zrealizowanego w grze Grand Theft Auto V.
Serial jest zatytułowany „Miasta Tigera” i przypomina seriale paradokumentalne. Zaproszeni do niego streamerzy i youtuberzy (w obsadzie znalazło się ok. 15 osób) po zalogowaniu na serwer z grą Grand Theft Auto V wcielają się w przypisane im role i odgrywają zaimprowizowane sceny na podstawie wskazówek zawartych w scenariuszu.
Serial można śledzić na żywo w każdą sobotę wieczorem na jednym z kilkunastu kanałów streamerów na Twitchu. Długość jednego odcinka na Twitchu wynosi ok. czterech godzin. Potem materiał ten jest montowany i w czwartki udostępniany na YouTube w formie 30-minutowych filmów. Materiały zawierają product placement w postaci np. billboardów i strojów postaci z logo marki.
Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada Gameset, a za działania na YouTube – Talent Media. Serial w pierwszym sezonie będzie miał cztery odcinki emitowane do końca czerwca.
(PD, 13.06.2019)