Perlage sponsorem głównym Off Festivalu 2019
Nazwa sponsora głównego widnieje m.in. na stronie Off-festival.pl (screen)
Perlage, marka wody mineralnej będąca wersją premium Cisowianki (Nałęczów Zdrój), jest głównym sponsorem 14. edycji Off Festivalu 2019.
Nazwa sponsora głównego widnieje w materiałach promocyjnych festiwalu tuż przy jego nazwie. Festiwal sponsoruje także Tauron.
Off Festival zdobył wiele nagród (EFA 2018) i znalazł się wśród 14 najlepszych festiwali na świecie według magazynu "Time". Do tej pory wystąpiły na nim takie gwiazdy, jak Iggy Pop, PJ Harvey i Patti Smith. Obsługą strategiczno-kreatywną Off Festivalu od lutego br. zajmuje się Feeders.agency. A pod koniec 2018 roku nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu objął Maciej Wokitajtis. Festiwal odbędzie się 2-4 sierpnia br.
(IKO, 12.06.2019)