Wrześniowy cennik Polsatu  |  Przetarg reklamowy Castoramy  |  Finałowy sezon "Szadzi" ze Stuhrem i Popławską  |  Nowy juror w "Must be the music"  |  Jesienna ramówka TVP 2  |  Viaplay zamierza udostępniać filmy i seriale  |  Wraca program z kulisami "Tańca z gwiazdami"  |  TTV jesienią  |  Kulturaliberalna.pl w nowej odsłonie  |  "Przegląd Sportowy Historia"  |  Cztery polskie produkcje nominowane  |  11 agencji w przetargu  |  Grupa Żywiec promuje  |  Mazowiecki Urząd Pracy poszukuje  |  Publicis przejmie budżet mediowy Sky w Europie  |  Microsoft zorganizuje szczyt cyberbezpieczeństwa po awarii CrowdStrike  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wrześniowy cennik Polsatu  |  Przetarg reklamowy Castoramy  |  Finałowy sezon "Szadzi" ze Stuhrem i Popławską  |  Nowy juror w "Must be the music"  |  Jesienna ramówka TVP 2  |  Viaplay zamierza udostępniać filmy i seriale  |  Wraca program z kulisami "Tańca z gwiazdami"  |  TTV jesienią  |  Kulturaliberalna.pl w nowej odsłonie  |  "Przegląd Sportowy Historia"  |  Cztery polskie produkcje nominowane  |  11 agencji w przetargu  |  Grupa Żywiec promuje  |  Mazowiecki Urząd Pracy poszukuje  |  Publicis przejmie budżet mediowy Sky w Europie  |  Microsoft zorganizuje szczyt cyberbezpieczeństwa po awarii CrowdStrike  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wrześniowy cennik Polsatu  |  Przetarg reklamowy Castoramy  |  Finałowy sezon "Szadzi" ze Stuhrem i Popławską  |  Nowy juror w "Must be the music"  |  Jesienna ramówka TVP 2  |  Viaplay zamierza udostępniać filmy i seriale  |  Wraca program z kulisami "Tańca z gwiazdami"  |  TTV jesienią  |  Kulturaliberalna.pl w nowej odsłonie  |  "Przegląd Sportowy Historia"  |  Cztery polskie produkcje nominowane  |  11 agencji w przetargu  |  Grupa Żywiec promuje  |  Mazowiecki Urząd Pracy poszukuje  |  Publicis przejmie budżet mediowy Sky w Europie  |  Microsoft zorganizuje szczyt cyberbezpieczeństwa po awarii CrowdStrike  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 12, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Google zarobił w 2018 roku 4,7 mld dol. na informacjach pochodzących z prasy

Google kwestionuje wnioski z raportu (fot. Pixabay.com)

Google zarobił w 2018 roku 4,7 mld dol. dzięki publikowaniu artykułów prasowych na stronach Google News i wyszukiwaniu ich - podał "New York Times", powołując się na raport stowarzyszenia News Media Alliance.

To niewiele mniej niż 5,1 mld dol., które media newsowe zarobiły na reklamie cyfrowej w ubiegłym roku. News Media Alliance podkreśla, że "dziennikarze, którzy tworzą kontent, zasługują na udział w tych 4,7 mld dol.". Organizacja reprezentuje ponad 2 tys. amerykańskich gazet.

Google podważa raport stowarzyszenia i podkreśla, że "większość wyszukiwań newsów nie pokazuje reklam".

(MC, 12.06.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.