Anna Mierzejewska naczelną polskiej edycji "Playboya"
Anna Mierzejewska w Marquard Media Polska była dziennikarką "Cosmopolitan" i "Joy" (fot. materiały prasowe)
Anna Mierzejewska została pierwszą w historii redaktor naczelną polskiej edycji magazynu "Playboy" (Marquard Media Polska). Nowy numer miesięcznika ukaże się dzisiaj.
Bohaterką okładki i głównej sesji zdjęciowej autorstwa Piotra Stokłosy jest aktorka Michalina Olszańska. W środku znajdą się m.in. wywiady z Tomaszem Raczkiem (pierwszym naczelnym polskiej edycji pisma), Martinem Lewandowskim i Tomaszem Organkiem oraz opowiadanie Piotra Fiedlera. Mierzejewska zapowiada, że motywem przewodnim magazynu będzie hasło "SEKS.MISJA", które ma łączyć erotyzm z poruszaniem na łamach ważnych tematów.
Bohaterką okładki i głównej sesji zdjęciowej autorstwa Piotra Stokłosy jest aktorka Michalina Olszańska (fot. materiały prasowe)
Niedawno z tytułem rozstał się dotychczasowy naczelny Robert Ziębiński. Zapowiedział, że chce wydać w tym roku cztery książki, współprowadzi także audycję "Gra wstępna" w Antyradiu (Eurozet). W tym tygodniu zmienił się także naczelny innego tytułu dla mężczyzn wydawnictwa Marquard, "CKM". Mateusza Zielińskiego zastąpił Paweł Jaśkowski, od nowego numeru większa będzie objętość i format czasopisma.
Mierzejewska pracowała już jako dziennikarka w drukowanych i internetowych wydaniach magazynów wydawnictwa "Cosmopolitan" i "Joy".
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, w pierwszym kwartale tego roku spadła średnia sprzedaż ogółem wszystkich miesięczników dla mężczyzn. "Playboy" odnotował najmniejszy spadek – o 8,21 proc., do poziomu 21 632 egz. Średnia sprzedaż ogółem "Playboya" w 2018 roku wyniosła 24 459 egz. (spadek o 10,17 proc. wobec 2017 roku).
(JSX, 12.06.2019)