Burza medialna wokół Ewy Wrzosek  |  Nagroda jubileuszowa w Polskim Radiu  |  Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Burza medialna wokół Ewy Wrzosek  |  Nagroda jubileuszowa w Polskim Radiu  |  Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Burza medialna wokół Ewy Wrzosek  |  Nagroda jubileuszowa w Polskim Radiu  |  Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trzeci sezon "Watahy" jesienią

W serialu "Wataha" występuje m.in. Leszek Lichota (fot. materiały prasowe)

HBO jesienią pokaże trzeci sezon serialu "Wataha" o strażnikach granicznych w Bieszczadach.

Na razie stacja nie zdradza miesiąca premiery. Trzeci sezon "Watahy" ma mieć sześć odcinków. Zdjęcia do niego rozpoczęły się w lutym. W serialu ponownie wystąpią m.in. Leszek Lichota, Aleksandra Popławska, Andrzej Zieliński, Dagmara Bąk i Maciej Mikołajczyk. Za scenariusz odpowiadają Piotr Szymanek, Katarzyna Tybinka i Marta Szymanek.

Premierowe odcinki pierwszego sezonu "Watahy" jesienią 2014 roku oglądało w HBO średnio 334,8 tys. widzów, a drugiego - jesienią 2017 roku - 207,6 tys. (dane Nielsen Audience Measurement, obecnie kanał nie jest już objęty pomiarem).

TEASER TRZECIEGO SEZONU "WATAHY":

(KOZ, 10.06.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.