Grupa Weszło w partnerstwie z Orlenem uruchomiła serwis KierunekTokio.pl
W serwisie KierunekTokio.pl nie ma obecnie reklam, choć Krzysztof Stanowski nie wyklucza, że się pojawią (screen: KierunekTokio.pl)
Grupa Weszło Krzysztofa Stanowskiego we współpracy z PKN Orlen stworzyła serwis KierunekTokio.pl, który poświęcony jest przygotowaniom do Igrzysk Olimpijskich w Tokio w 2020 roku.
Materiały publikowane na stronie dotyczą głównie polskich sportowców, którzy mają szansę wystąpić za rok w stolicy Japonii. Oprócz artykułów i wywiadów zamieszczane są też sylwetki olimpijczyków opisujące dotychczasowy przebieg ich kariery i najlepsze rezultaty. Jest również kalendarz imprez z podziałem na miesiące i dyscypliny oraz blogi pisane przez Macieja Petruczenkę („Przegląd Sportowy”), Pawła Ulbrycha (Eurosport) i Dariusza Urbanowicza, który jest koordynatorem projektu KierunekTokio.pl z ramienia Grupy Weszło. Oprócz niego redakcję tworzą dwaj współpracownicy, a teksty przygotowują też dziennikarze Weszlo.com. Na antenie radia Weszło FM w czwartki o godz. 11 będą emitowane audycje „Kierunek Tokio”. Dziennikarze serwisu mają być wysyłani na międzynarodowe imprezy z udziałem polskich sportowców i na igrzyska do Tokio. Na stronie będą ukazywać się też materiały poświęcone olimpijczykom z innych krajów.
Partnerem serwisu jest Orlen, ale Krzysztof Stanowski zapewnia, że to nie będzie miało wpływu na wydźwięk publikowanych materiałów. - Serwis ma towarzyszyć sportowcom w przygotowaniach do igrzysk. Start w Tokio będzie głównym sprawdzianem ich formy. Nie jesteśmy jednak zobowiązani, aby wyłącznie kogoś chwalić. Orlen jest mecenasem polskiego sportu i chcemy wspólnymi siłami pokazać, w jaki sposób wspiera naszych sportowców - zapewnia Stanowski.
W serwisie nie ma obecnie reklam, choć Stanowski nie wyklucza, że się pojawią. - Partnerstwo z Orlenem pozwala nam obecnie działać bez reklam - mówi.
W maju ruszył należący do Grupy Weszło serwis motoryzacyjny Wjechało.com. Do końca lipca ma zostać uruchomiona usługa Weszło Travel oferująca organizację zagranicznych wyjazdów na sportowe wydarzenia kibicom. W planach jest też przebudowa strony głównej Weszlo.com.
(PAZ, 06.06.2019)