Akcja "Ostatni Twój Weekend" nominowana w Cannes Lions
"Twój Weekend" to pismo erotyczne, które było na rynku od 1992 roku (fot. materiały prasowe)
Akcja "Ostatni Twój Weekend" Gazeta.pl i agencji VMLY&R Poland otrzymała dwie nominacje na festiwalu Cannes Lions - w kategoriach Titanium i Glass.
W marcu 2019 roku wydano ostatni numer magazynu "Twój Weekend". Aby go symbolicznie zamknąć, spółka Pride and Glory Interactive (grupa VMLY&R) kupiła w licytacji na Allegro prawa do tytułu (współwydawcą ostatniego numeru była Agora). Wydanie wsparte było kampanią reklamową m.in. w kinie, radiu, prasie i mediach społecznościowych. Kreację przygotowała agencja VMLY&R Poland. Za media, współpracę z influencerami i wsparcie kreatywne projektu odpowiadał Wavemaker, produkcję wizualną zrealizował dom produkcyjny Papaya Films. Projekt wsparły również: Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką, Mastercard i Bank BGŻ BNP Paribas.
Wyniki międzynarodowego konkursu Cannes Lions 2019 zostaną ogłoszone 21 czerwca na gali finałowej.
(IKO, 05.06.2019)