WhitePress otworzył biura w Czechach, Słowacji, Rumunii i na Węgrzech
Wnętrze jednego z oddziałów WhitePress (fot. materiały prasowe)
Polska platforma contentmarketingowa WhitePress (większościowym udziałowcem jest Grupa NetSprint) otworzyła biura w Czechach, Słowacji, Rumunii i na Węgrzech.
Istniejąca od pięciu lat agencja WhitePress zajmuje się publikacją artykułów płatnych (pośredniczy między reklamodawcami i wydawcami internetowymi) i analizą influencer marketingu. Rozszerzenie działalności o kolejne rynki europejskie ma przyczynić się do wzrostu obrotów firmy. Nowo powstałe oddziały prowadzą już "zaawansowane działania operacyjne".
WhitePress zapowiada dalszą ekspansję na rynki zagraniczne, takie jak Wielka Brytania, Turcja, Brazylia i Hiszpania. "Liczymy, że nasze doświadczenie oraz dojrzała funkcjonalnie platforma również zdobędą uznanie użytkowników w innych krajach" - informuje w komunikacie prasowym Paweł Strykowski, CEO WhitePress.
WhitePress zakłada, że spółki zagraniczne staną się rentowne do roku od rozpoczęcia aktywności, a do 2021 roku sprzedaż zagraniczna w wybranych czterech krajach zrówna się z wartością sprzedaży w Polsce.
(IKO, 29.05.2019)