Sopocki festiwal Polsatu stracił widzów, ale stacja pozostała liderem w tym paśmie
Pierwszego dnia 50-lecie debiutu w Operze Leśnej świętowała Maryla Rodowicz (fot. Tomek Kamiński/Polsat)
Transmisję Polsat Superhit Festiwal 2019 z Sopotu oglądało w Polsacie średnio 2,24 mln widzów - o 256 tys. mniej niż ubiegłoroczną edycję.
Polsat, pokazując imprezę w dniach 24-27 maja, osiągnął 18,83 proc. udziału w rynku i był liderem w tym paśmie. Udział TVP 1 wyniósł 7,74 proc., TVP 2 - 6,97 proc., a TVN - 5,97 proc. W grupie komercyjnej udział Polsatu był jeszcze wyższy - 20,54 proc.
Najwięcej widzów – 2,46 mln – przyciągnął ostatni dzień, kiedy odbył się "Sopocki hit kabaretowy". Pierwszy dzień ("Koncert platynowy" oraz jubileusze Maryli Rodowicz, Dżemu, Varius Manx, Agnieszki Chylińskiej i Kamila Bednarka) przyciągnął do Polsatu 2,05 mln widzów, a drugi ("Radiowy hit roku", jubileusz Mroza i koncert Zenona Martyniuka) – 2,16 mln widzów.
Polsat z reklam wokół Polsat Superhit Festiwal, według danych cennikowych, uzyskał 20,7 mln zł (dane bez rabatów). Zeszłoroczna edycja imprezy przyciągnęła do Polsatu średnio 2,49 mln widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 28.05.2019)