Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 27, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kozel wykorzystał w kampanii niestandardowe nośniki AMS

Kozel promuje się na billboardach z elementami przestrzennymi (fot. materiały prasowe)

Kompania Piwowarska prowadzi kampanię outdoorową marki Kozel, w której po raz pierwszy wykorzystała niestandardowe nośniki firmy reklamy zewnętrznej AMS. 

W ramach kampanii "Czesi nas dobre piwo" w ośmiu największych miastach w Polsce marka promowana jest animowanym plakatem w wiatach przystankowych i na billboardach o powierzchni 18 mkw. z elementami przestrzennymi. Niestandardowe działania są uzupełnieniem reklam na tradycyjnych nośnikach. Za kreację odpowiada agencja AdValue, a za planowanie i zakup mediów - Zenith.

Galeria: Grand Press Photo 2019, fotoreportaż - I miejsce w kategorii KULTURA I ROZRYWKA

(IKO, 27.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.