Spadła widownia ”Przyjaciółek” w Polsacie
Polsat w trakcie "Przyjaciółek" przegrywał z TVP 1 i TVN (fot. materiały prasowe)
13. sezon serialu obyczajowego ”Przyjaciółki” przyciągnął do Polsatu średnio 1,68 mln widzów - o 115 tys. mniej, niż produkcja gromadziła przed rokiem.
Polsat, emitując ”Przyjaciółki” w czwartki o 21.10 (od 28 lutego do 23 maja), miał średnio 11,84 proc. udziału w rynku. To mniej, niż w tym czasie uzyskała TVP 1 (18,31 proc.) i TVN (14,33 proc.), ale więcej od TVP 2 (4,45 proc.). W grupie komercyjnej Polsat był wiceliderem rynku z udziałem na poziomie 13,7 proc., przegrał jedynie z TVN (18,77 proc.).
Polsat z reklam przy 13. sezonie ”Przyjaciółek” uzyskał - według danych cennikowych - 27,6 mln zł. 11. sezon ”Przyjaciółek” wiosną 2018 roku oglądało w Polsacie średnio 1,79 mln widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 27.05.2019)