Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 16, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Piątek ambasadorem Oshee

Krzysztof Piątek będzie współpracować z firmą Oshee na rynku międzynarodowym (screen Youtube.com/AC Milan))

Krzysztof Piątek, piłkarz włoskiego AC Milanu i reprezentacji Polski, został ambasadorem Oshee, a także należących do firmy marek Kinga Pienińska i Sonko. Długofalowa współpraca obejmie wszystkie rynki na świecie, na których firma jest i będzie obecna.

Planowane działania z wykorzystaniem wizerunku piłkarza posłużą dalszemu budowaniu pozycji polskiej firmy. Kontrakt obejmuje współpracę ze wszystkimi markami z jej portfolio. Krzysztof Piątek stanie się również twarzą marki Sonko. Jego wizerunek zostanie wykorzystany w promocji zdrowej żywności tej marki. Piłkarz będzie też uczestniczył w działaniach marketingowych napojów i przekąsek funkcjonalnych Oshee oraz w kampaniach naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska, w tym akcji społecznej „Woda, która pomaga”.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MAC, 16.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.