Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Glow by LifeTube to nowa agencja influencer marketingu

Małgorzata Dumin objęła stanowisko business unit directora w Glow by LifeTube (fot. Iga Kołacz)

Sieć partnerska LifeTube (LT Group) wydzieliła w swoich strukturach business unit Glow by LifeTube. Nowy podmiot nie jest spółką, lecz prezentowany jest na rynku jako agencja zajmująca się influencer marketingiem dla branży beauty, fashion i lifestyle. Zarządza nią Małgorzata Dumin.

Małgorzata Dumin objęła stanowisko business unit directora w Glow by LifeTube. Dotychczas zarządzała działem beauty w LifeTube. Teraz dział ten został przekształcony w Glow by LifeTube. - Zyskaliśmy większą samodzielność. Zmiana ta jest dla nas dużym przeskokiem jakościowym, gdyż zaczynamy pozyskiwać do pracy nowe osoby, które uzupełnią nasze kompetencje. Wcześniej koncentrowaliśmy się na managemencie i realizacji współpracy komercyjnej z klientami – tłumaczy "Presserwisowi" Małgorzata Dumin.

Działalność Glow by LifeTube opiera się na przygotowywaniu multiplatformowych kampanii reklamowych (strategia, kreacja, realizacja), a także nastawia się na tworzenie kanałów marek na YouTube (strategia, produkcja wideo, prowadzenie i moderacja kanału, pozycjonowanie treści).

W zespole nowo powstałej jednostki pracują już senior account manager Justyna Zawadzka, account managerki Karolina Łach i Marlena Wieleńska oraz junior account manager Aleksandra Padyk.

Istotną zmianą jest utworzenie działu sprzedaży dla kategorii beauty, który funkcjonuje niezależnie od działu sprzedaży LifeTube. Na jego czele stanęła Martyna Adamus, head of sales w Glow by LifeTube. W najbliższych miesiącach powstanie także dział eventów oraz dział zajmujący się content marketingiem.

Glow by LifeTube zrzesza 40 kanałów YouTube o tematyce beauty, fashion i lifestyle, których łączna liczba subskrypcji przekracza 8 mln (m.in. są to youtuberki Ola Żuraw, Adrianna Grotkowska, AlexMandostyle, Panna Joanna czy Love And Great Shoes).

- Wiedząc, jak LifeTube dobrze działa w kategorii beauty, stwierdziliśmy, że należy stworzyć brand, który będzie funkcjonował w świadomości twórców i klientów mocniej niż jako dział managementu beauty w ramach spółki LifeTube, która jest jeszcze w TalentMedia – komentuje Paweł Stano, prezes LifeTube. W marcu większościowy pakiet udziałów w LT Group objęła TalentMedia (spółka należąca do Mediacap).

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 10.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.