Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Maj 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Amazon chce płacić „NYT” i BuzzFeed, by docierać do odbiorców spoza USA

Amazon chce, by media pomogły jej wejść na nowe rynki i skłonna jest za promocję płacić z góry (fot. Christian Wiediger/Unsplash)

Amazon negocjuje z wydawcami amerykańskich mediów umowy, na mocy których firma płaciłaby im z góry za promowanie wśród nowych klientów. Szczególnie w serwisach przyciągających zagranicznych konsumentów zainteresowanych e-zakupami.

Szczegóły negocjacji i oferty Amazona nie są znane. Ale do tej pory z podobnych praktyk korzystały Facebook, Google i Twitter. 

Powołując się na anonimowe źródła, portal Vox pisze, że wiadomo, iż firma chce, by media pomogły jej wejść na nowe rynki i skłonna jest za promocję płacić z góry. Dotychczas rozliczała się z nimi, dopiero gdy kupujący wszedł w link promujący Amazona i dokonał transakcji. Podano, że negocjacje prowadzone są m.in. z "New York Timesem" i portalem BuzzFeed. 

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MC, 10.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.