Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Maj 09, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dzienniki regionalne ze spadkami sprzedaży w pierwszym kwartale

W marcu najwięcej zyskał "Kurier Lubelski"

W pierwszym kwartale wszystkie dzienniki regionalne zanotowały spadki sprzedaży. Najwięcej straciła „Gazeta Wrocławska” (Polska Press Grupa), najmniej „Sport” (Whizz).

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, największą średnią sprzedaż w pierwszym kwartale odnotowała „Gazeta Pomorska” - 26 651 egz. (spadek o 13,18 proc. rok do roku). W pierwszej piątce zestawienia znalazły się: „Dziennik Zachodni” - 21 497 egz. (spadek o 19 proc.), „Głos Wielkopolski” - 19 270 egz. (spadek o 14,27 proc.), „Express Ilustrowany” - 15 475 egz. (spadek o 17,84 proc.) oraz „Dziennik Bałtycki” - 13 796 egz. (spadek o 13,75 proc.).

W pierwszym kwartale największy spadek sprzedaży odnotowała „Gazeta Wrocławska” – o 19,23 proc., do 9385 egz., najmniejszy „Sport” - o 5,77 proc., do 4280 egz.

W samym marcu wzrost sprzedaży zanotowały jedynie „Kurier Lubelski” - o 6,6 proc., do 3232 egz., oraz „Polska Metropolia Warszawska” - o 2,16 proc., do 2980 egz.

W pierwszej piątce zestawienia znalazły się: „Gazeta Pomorska” - 27 156 egz. (spadek o 11,27 proc.), „Dziennik Zachodni” - 21 932 egz. (spadek o 16,81 proc.), „Głos Wielkopolski” - 19 965 egz. (spadek o 10,32 proc.), „Express Ilustrowany” - 16 414 egz. (spadek o 15,54 proc.).

Poza "Sportem" wszystkie wymienione tytuły należą do Polska Press Grupy.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(PD, 09.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.