Zarząd WP nie widzi przełomu na rynku reklamy  |  Nowa stacja wPolsce24 uderzy głównie w Republikę  |  Radio 357 z nową audycją  |  Polska Agencja Prasowa stawia na wideo  |  Serial "Uroczysko" z Antonim Królikowskim w TV 4  |  Spółka produkująca paradokumenty ze stratą  |  Oglądalność 25. Mazurskiej Nocy Kabaretowej w TV Puls  |  Wydawnictwo Arbitror Marcina Celińskiego zwiększyło przychody  |  Kanał Kabaret TV od WP także w ofercie Orange Polska  |  Pierwsza edycja Acces Info Impact Award  |  Narodowe Centrum Badań i Rozwoju poszukuje agencji  |  McCann Poland pomoże  |  Effective Media Solutions wypromuje program  |  Head of sales w Grupie Eura7  |  Warner Bros. Discovery wyznacza CEO w Australii i Nowej Zelandii  |  Apple zmieni dyrektora finansowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zarząd WP nie widzi przełomu na rynku reklamy  |  Nowa stacja wPolsce24 uderzy głównie w Republikę  |  Radio 357 z nową audycją  |  Polska Agencja Prasowa stawia na wideo  |  Serial "Uroczysko" z Antonim Królikowskim w TV 4  |  Spółka produkująca paradokumenty ze stratą  |  Oglądalność 25. Mazurskiej Nocy Kabaretowej w TV Puls  |  Wydawnictwo Arbitror Marcina Celińskiego zwiększyło przychody  |  Kanał Kabaret TV od WP także w ofercie Orange Polska  |  Pierwsza edycja Acces Info Impact Award  |  Narodowe Centrum Badań i Rozwoju poszukuje agencji  |  McCann Poland pomoże  |  Effective Media Solutions wypromuje program  |  Head of sales w Grupie Eura7  |  Warner Bros. Discovery wyznacza CEO w Australii i Nowej Zelandii  |  Apple zmieni dyrektora finansowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zarząd WP nie widzi przełomu na rynku reklamy  |  Nowa stacja wPolsce24 uderzy głównie w Republikę  |  Radio 357 z nową audycją  |  Polska Agencja Prasowa stawia na wideo  |  Serial "Uroczysko" z Antonim Królikowskim w TV 4  |  Spółka produkująca paradokumenty ze stratą  |  Oglądalność 25. Mazurskiej Nocy Kabaretowej w TV Puls  |  Wydawnictwo Arbitror Marcina Celińskiego zwiększyło przychody  |  Kanał Kabaret TV od WP także w ofercie Orange Polska  |  Pierwsza edycja Acces Info Impact Award  |  Narodowe Centrum Badań i Rozwoju poszukuje agencji  |  McCann Poland pomoże  |  Effective Media Solutions wypromuje program  |  Head of sales w Grupie Eura7  |  Warner Bros. Discovery wyznacza CEO w Australii i Nowej Zelandii  |  Apple zmieni dyrektora finansowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 07, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wzrosła baza abonentów UPC Polska

UPC jedyny spadek liczby abonentów odnotowało wśród użytkowników telewizji analogowej

Operator kablowy UPC Polska na koniec pierwszego kwartału 2019 roku miał 1,463 mln abonentów - o 2,1 proc. więcej niż na koniec pierwszego kwartału 2018 roku.

Z danych opublikowanych przez operatora wynika, że z usług telewizji cyfrowej UPC korzystało na koniec marca 2019 roku 1,054 mln abonentów (o 2,6 proc. więcej niż rok wcześniej), telewizji analogowej - 177,9 tys. (spadek o 3,1 proc.), internetu - 1,192 mln (wzrost o 4,1 proc.), a telefonii - 668 tys. (wzrost o 5,4 proc.). Abonenci UPC Polska mieli łącznie wykupionych 3,092 mln usług (wzrost o 3,4 proc.).

Ponadto UPC podało, że miało niemal 640 tys. klientów Connect Box i ponad 675 tys. platformy Horizon.

Press

Abonenci UPC Polska na koniec pierwszego kwartału mieli łącznie wykupionych 3,092 mln usług

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 07.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.