Wzrosła baza abonentów UPC Polska
UPC jedyny spadek liczby abonentów odnotowało wśród użytkowników telewizji analogowej
Operator kablowy UPC Polska na koniec pierwszego kwartału 2019 roku miał 1,463 mln abonentów - o 2,1 proc. więcej niż na koniec pierwszego kwartału 2018 roku.
Z danych opublikowanych przez operatora wynika, że z usług telewizji cyfrowej UPC korzystało na koniec marca 2019 roku 1,054 mln abonentów (o 2,6 proc. więcej niż rok wcześniej), telewizji analogowej - 177,9 tys. (spadek o 3,1 proc.), internetu - 1,192 mln (wzrost o 4,1 proc.), a telefonii - 668 tys. (wzrost o 5,4 proc.). Abonenci UPC Polska mieli łącznie wykupionych 3,092 mln usług (wzrost o 3,4 proc.).
Ponadto UPC podało, że miało niemal 640 tys. klientów Connect Box i ponad 675 tys. platformy Horizon.
Abonenci UPC Polska na koniec pierwszego kwartału mieli łącznie wykupionych 3,092 mln usług
(KOZ, 07.05.2019)