ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 06, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat liderem oglądalności w kwietniu, TVP 1 dopiero czwarta

(fot. Pixabay.com)

W kwietniu Polsat i TVP 2 zwiększyły udział w widowni telewizyjnej w porównaniu z kwietniem 2018 roku. TVP 1 była dopiero czwartą stacją pod względem oglądalności.

W grupie ogólnej Polsat uzyskał 10,73 proc. udziału w rynku, co oznacza wzrost z 10,47 proc. w kwietniu 2018 roku. Z tzw. wielkiej czwórki wynik rok do roku poprawiła również TVP 2 - z 8,34 proc. do 8,66 proc. TVN uzyskał 8,6 proc., podczas gdy rok wcześniej - 9,41 proc. Poza podium wypadła TVP 1, która zmniejszyła udział z 8,79 proc. do 8,42 proc.

Piąty pod względem oglądalności był TVN 24 z udziałem na poziomie 4,64 proc. wobec 4,11 proc. przed rokiem. W pierwszej dziesiątce najchętniej oglądanych stacji w minionym miesiącu znalazły się także: TV 4 - 3,95 proc. (spadek z 4,64 proc.), TV Puls - 3,8 proc. (wzrost z 3,74 proc.), TVP Info - 3,44 proc. (rok temu również 3,44 proc.), TVN Siedem - 3,25 proc. (wzrost z 3,15 proc.) i TTV - 2,21 proc. (spadek z 2,24 proc.)

W grupie komercyjnej Polsat prowadził, zdobywając 11,6 proc., wobec 11,64 proc. proc. w kwietniu 2018 roku. Udział TVN zmniejszył się z 12,3 proc. do 11,23 proc. TVP 2 poprawił wynik z 6,87 proc. do 7,34 proc., a TVP 1 zanotował niewielki spadek - z 5,38 proc. do 5,35 proc.

Dalej były: TV Puls - 4,13 proc. (spadek z 4,17 proc.), TVN Siedem - 3,95 proc. (wzrost z 3,37 proc.), TV 4 - 3,67 proc. (spadek z 4,34 proc.), TTV - 3,42 proc. (wzrost z 3,03 proc.), TVN 24 - 2,98 proc. (wzrost z 2,1 proc.) i Puls 2 - 2,18 proc. (wzrost z 2,1 proc.).

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 06.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.