Zarząd WP nie widzi przełomu na rynku reklamy  |  Nowa stacja wPolsce24 uderzy głównie w Republikę  |  Radio 357 z nową audycją  |  Polska Agencja Prasowa stawia na wideo  |  Serial "Uroczysko" z Antonim Królikowskim w TV 4  |  Spółka produkująca paradokumenty ze stratą  |  Oglądalność 25. Mazurskiej Nocy Kabaretowej w TV Puls  |  Wydawnictwo Arbitror Marcina Celińskiego zwiększyło przychody  |  Kanał Kabaret TV od WP także w ofercie Orange Polska  |  Pierwsza edycja Acces Info Impact Award  |  Narodowe Centrum Badań i Rozwoju poszukuje agencji  |  McCann Poland pomoże  |  Effective Media Solutions wypromuje program  |  Head of sales w Grupie Eura7  |  Warner Bros. Discovery wyznacza CEO w Australii i Nowej Zelandii  |  Apple zmieni dyrektora finansowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zarząd WP nie widzi przełomu na rynku reklamy  |  Nowa stacja wPolsce24 uderzy głównie w Republikę  |  Radio 357 z nową audycją  |  Polska Agencja Prasowa stawia na wideo  |  Serial "Uroczysko" z Antonim Królikowskim w TV 4  |  Spółka produkująca paradokumenty ze stratą  |  Oglądalność 25. Mazurskiej Nocy Kabaretowej w TV Puls  |  Wydawnictwo Arbitror Marcina Celińskiego zwiększyło przychody  |  Kanał Kabaret TV od WP także w ofercie Orange Polska  |  Pierwsza edycja Acces Info Impact Award  |  Narodowe Centrum Badań i Rozwoju poszukuje agencji  |  McCann Poland pomoże  |  Effective Media Solutions wypromuje program  |  Head of sales w Grupie Eura7  |  Warner Bros. Discovery wyznacza CEO w Australii i Nowej Zelandii  |  Apple zmieni dyrektora finansowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zarząd WP nie widzi przełomu na rynku reklamy  |  Nowa stacja wPolsce24 uderzy głównie w Republikę  |  Radio 357 z nową audycją  |  Polska Agencja Prasowa stawia na wideo  |  Serial "Uroczysko" z Antonim Królikowskim w TV 4  |  Spółka produkująca paradokumenty ze stratą  |  Oglądalność 25. Mazurskiej Nocy Kabaretowej w TV Puls  |  Wydawnictwo Arbitror Marcina Celińskiego zwiększyło przychody  |  Kanał Kabaret TV od WP także w ofercie Orange Polska  |  Pierwsza edycja Acces Info Impact Award  |  Narodowe Centrum Badań i Rozwoju poszukuje agencji  |  McCann Poland pomoże  |  Effective Media Solutions wypromuje program  |  Head of sales w Grupie Eura7  |  Warner Bros. Discovery wyznacza CEO w Australii i Nowej Zelandii  |  Apple zmieni dyrektora finansowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 30, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN kończy produkcję "Diagnozy" na czwartym sezonie

W głównej roli występuje Maja Ostaszewska (fot. TVN)

Czwarty sezon serialu medycznego "Diagnoza", emitowanego obecnie w TVN, będzie ostatnim. 

– Zgodnie z założeniami produkcyjnymi, czwarty sezon będzie kończył serię – informuje Joanna Górska, dyrektor działu PR TVN. We wtorek 30 kwietnia zakończą się do niego zdjęcia.

W głównej roli w "Diagnozie" występuje Maja Ostaszewska. W serialu grają też m.in. Adam Woronowicz, Maciej Zakościelny i Jan Englert.

"Diagnoza" zadebiutowała w ramówce TVN jesienią 2017 roku. Serial emitowany jest we wtorki o 21.30. Pierwszy sezon przyciągnął do TVN średnio 2,24 mln widzów, drugi wiosną 2018 roku - 1,9 mln widzów, trzeci jesienią 2018 roku - 1,72 mln widzów. Czwarty wiosną 2019 roku po trzech odcinkach miał 1,5 mln widzów. TVN zakończy jego emisję 21 maja.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 30.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.