Arskom, Kluz-Burton i Weronika Bielik założyli Spotlight Agency

Weronika Bielik jest współzałożycielką agencji Spotlight Agency (screen: Intagram)
Agencja marketingowa Arskom wraz z influencerami Stuartem Kluz-Burtonem i Weroniką Bielik powołała spółkę influencer marketingu – Spotlight Agency.
Prezesem Spotlight Agency został Rafał Romaniuk, który od początku 2019 roku pełni funkcję CEO Arskom, a od marca jest również prezesem agencji SportBrokers. Z kolei współzałożycielami Spotlight Agency są: Wojciech Szaniawski (właściciel Arskomu) oraz influencerzy Stuart Kluz-Burton (znany w sieci jako Stuu) i Weronika Bielik. Partnerem zarządzającym jest Olivia Drost.
- Influencer marketingiem zajmowaliśmy się już w Arskomie i SportBrokers. Wierzymy w siłę twórców, którzy stali się "nowymi wydawcami" i - co najmniej - równorzędnym graczem dla tradycyjnych mediów, dlatego zdecydowaliśmy się powołać odrębną spółkę specjalizującą się w tej dziedzinie – mówi Rafał Romaniuk.
Z inicjatywą stworzenia agencji wyszli Kluz-Burton i Bielik. - Stworzyliśmy agencję, jakiej na polskim rynku bardzo brakowało – nie tylko dbającą o interes klienta, ale przede wszystkim o influencerów. Chcemy umożliwić influencerom rozwój i wspierać twórców w ich potrzebach, bo doskonale je rozumiemy – mówi Stuart Kluz-Burton, co-founder & influencer Spotlight Agency.
Stuart Kluz-Burton prowadzi na YouTube kanał rozrywkowy Stuu, który subskrybuje 3,9 mln osób (jeden z największych na polskim YouTube). Weronika Bielik jest blogerką podróżniczą i drugą najpopularniejszą w Polsce instagramerką – ma 1,8 mln obserwujących na Instagramie. Kluz-Burton w Spotlight Agency zajmie się zarządzaniem zespołem oraz dbaniem o jakość realizowanych kampanii, z kolei Bielik odpowiada za rozwój agencji na rynkach zagranicznych. Szaniawski dba o stronę biznesową agencji.
Spotlight Agency jest agencją influencer marketingu, reprezentującą twórców internetowych o dużych i sprawdzonych zasięgach. Obecnie zrzeszonych jest ponad 40 influencerów, którym firma oferuje management. Wśród nich są tiktokerki Maria Jeleniewska (6,3 mln obserwujących na TikTok) i Kinga Sawczuk (4,6 mln obserwujących na TikTok), twórcy Sony Music Poland (m.in. piosenkarka Ania Dąbrowska) i zwycięzca piątej edycji "Top Model" Radek Pestka.
Założycielom agencji zależy na długofalowej współpracy z markami, którym zapewniają "kreatywne, zintegrowane i szyte na miarę kampanie". - Wykorzystując analizę danych w marketingu społecznościowym, jesteśmy w stanie precyzyjnie dopasować twórcę i jego odbiorców do strategii marki oraz spełnić jej potrzeby i cele biznesowe, zapewniając mierzalne wyniki sprzedażowe i wizerunkowe – mówi Olivia Drost, managing partner Spotlight Agency.
(IKO, 25.04.2019)
