13 agencji w przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Działania w internecie i w social mediach będą częścią większej kampanii kancelarii premiera, która będzie też prowadzona w telewizji i w prasie ogólnopolskiej (fot. KPRM)
Do przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów dotyczącego prowadzenia działań informacyjnych w internecie i mediach społecznościowych zgłosiło się 13 agencji.
Kampania ma promować nowy program i działania rządu oraz informować obywateli o korzyściach z tego wynikających. Będzie realizowana jeszcze w tym roku, a budżet KPRM na te działania wynosi 762,6 tys. zł. Stawki proponowane przez pozostałe agencje wahają się od kilkudziesięciu do kilkuset tys. zł.
Wybrana w przetargu firma zajmie się realizacją kampanii na Facebooku, w Google, przygotuje mediaplan, teksty reklamowe w oparciu o materiały graficzne, materiał wideo, zakupi media, przeprowadzi oraz rozliczy kampanię w internecie itp. Działania w internecie i w social mediach będą częścią większej kampanii kancelarii premiera, która będzie też prowadzona w telewizji i w prasie ogólnopolskiej.
(MAC, 25.04.2019)