Polska Agencja Prasowa stawia na wideo  |  Serial "Uroczysko" z Antonim Królikowskim w TV 4  |  Spółka produkująca paradokumenty ze stratą  |  Oglądalność 25. Mazurskiej Nocy Kabaretowej w TV Puls  |  Wydawnictwo Arbitror Marcina Celińskiego zwiększyło przychody  |  Kanał Kabaret TV od WP także w ofercie Orange Polska  |  Pierwsza edycja Acces Info Impact Award  |  Narodowe Centrum Badań i Rozwoju poszukuje agencji  |  McCann Poland pomoże  |  Effective Media Solutions wypromuje program  |  Head of sales w Grupie Eura7  |  Warner Bros. Discovery wyznacza CEO w Australii i Nowej Zelandii  |  Apple zmieni dyrektora finansowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polska Agencja Prasowa stawia na wideo  |  Serial "Uroczysko" z Antonim Królikowskim w TV 4  |  Spółka produkująca paradokumenty ze stratą  |  Oglądalność 25. Mazurskiej Nocy Kabaretowej w TV Puls  |  Wydawnictwo Arbitror Marcina Celińskiego zwiększyło przychody  |  Kanał Kabaret TV od WP także w ofercie Orange Polska  |  Pierwsza edycja Acces Info Impact Award  |  Narodowe Centrum Badań i Rozwoju poszukuje agencji  |  McCann Poland pomoże  |  Effective Media Solutions wypromuje program  |  Head of sales w Grupie Eura7  |  Warner Bros. Discovery wyznacza CEO w Australii i Nowej Zelandii  |  Apple zmieni dyrektora finansowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polska Agencja Prasowa stawia na wideo  |  Serial "Uroczysko" z Antonim Królikowskim w TV 4  |  Spółka produkująca paradokumenty ze stratą  |  Oglądalność 25. Mazurskiej Nocy Kabaretowej w TV Puls  |  Wydawnictwo Arbitror Marcina Celińskiego zwiększyło przychody  |  Kanał Kabaret TV od WP także w ofercie Orange Polska  |  Pierwsza edycja Acces Info Impact Award  |  Narodowe Centrum Badań i Rozwoju poszukuje agencji  |  McCann Poland pomoże  |  Effective Media Solutions wypromuje program  |  Head of sales w Grupie Eura7  |  Warner Bros. Discovery wyznacza CEO w Australii i Nowej Zelandii  |  Apple zmieni dyrektora finansowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 18, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Canal+ przegrywa we Francji z Netfliksem

Zarząd Vivendi tłumaczy odpływ abonentów ekspansją Netfliksa, ale nie tylko (fot. Pixabay.com)

Należący do grupy medialnej Vivendi Canal+ w pierwszym kwartale 2019 roku stracił we Francji 99 tys. abonentów, a w całym ub.r. – 300 tys.

Zarząd Vivendi tłumaczy odpływ abonentów nie tylko ekspansją Netfliksa, który ma już we Francji więcej użytkowników niż Canal+ (ponad 5 mln), ale też piratowaniem dostępu do płatnej telewizji.

Canal+ osiąga lepsze wyniki poza Francją, gdzie w ostatnich 12 miesiącach pozyskał 700 tys. abonentów.

(MC, 18.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.