Harnaś już nie jest animowany, w spocie zagrał go Karol Dziuba

Karol Dziuba to aktor Teatru Narodowego w Warszawie (screen YouTube/ IPG Mediabrands Poland)
Po 15 latach reklamowania marki Harnaś animowanymi spotami Carlsberg Polska sięga po reklamę fabularną.
Od 17 kwietnia w telewizji emitowany jest pierwszy fabularny spot marki, w którym Harnasia zagrał Karol Dziuba, aktor Teatru Narodowego w Warszawie (znany z serialu telewizyjnego pt. „O mnie się nie martw” oraz z filmów fabularnych: „Bodo”, „Gwiazdy” i „Całe szczęście”). Spot wyreżyserował Michał Sabliński, operatorem był Michał Sobociński (autor zdjęć do filmów: „Sztuka kochania”, „Belfer 2” i „Miłość jest wszystkim”).
Pod koniec 2018 roku rozpoczął się proces odświeżania marki Haranś – piwo zmieniło smak, ma nową szatę graficzną opakowań. "Zmiana formatu spotów reklamowych z animowanych na fabularne jest kolejnym etapem tego procesu" - informuje Patrycja Skierska, brand manager marki w Carlsberg Polska.
30-sekundowa reklama promocyjna jest pierwszą z serii reklam o przygodach Harnasia. Pojawi się w głównych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych i będzie wspierać tegoroczną promocję piwa Harnaś. Kolejna reklama wizerunkowa ukaże się na początku maja.
Za kreację spotu odpowiada agencja Grey Group, za produkcję – Dynamo Film, planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Initiative Media Warszawa.
(AMS, 18.04.2019)
