Wniosek o Trybunał Stanu dla Macieja Świrskiego  |  Bracia Sekielscy pracują nad filmami  |  Dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiKS  |  "Kulisy Tańca z gwiazdami" w Eska TV  |  Oglądalność serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Netflix pozostaje liderem  |  Rakuten TV z kanałem  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Radio Zet ma nowego brand managera  |  Ruszyła kampania Eski Rock  |  Radio Park z zyskiem  |  Ruszył przetarg na promocję Krajowego Planu Odbudowy  |  Sigma Bis przeprowadzi kampanię "Legitna praca"  |  Mindshare wspiera Dove  |  Paul Marshall kupił magazyn "The Spectator" za 100 mln funtów  |  TSUE nakazuje Apple zapłacić 13 mld euro zaległych podatków, a Google – 2,4 mld euro grzywny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wniosek o Trybunał Stanu dla Macieja Świrskiego  |  Bracia Sekielscy pracują nad filmami  |  Dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiKS  |  "Kulisy Tańca z gwiazdami" w Eska TV  |  Oglądalność serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Netflix pozostaje liderem  |  Rakuten TV z kanałem  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Radio Zet ma nowego brand managera  |  Ruszyła kampania Eski Rock  |  Radio Park z zyskiem  |  Ruszył przetarg na promocję Krajowego Planu Odbudowy  |  Sigma Bis przeprowadzi kampanię "Legitna praca"  |  Mindshare wspiera Dove  |  Paul Marshall kupił magazyn "The Spectator" za 100 mln funtów  |  TSUE nakazuje Apple zapłacić 13 mld euro zaległych podatków, a Google – 2,4 mld euro grzywny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wniosek o Trybunał Stanu dla Macieja Świrskiego  |  Bracia Sekielscy pracują nad filmami  |  Dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiKS  |  "Kulisy Tańca z gwiazdami" w Eska TV  |  Oglądalność serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Netflix pozostaje liderem  |  Rakuten TV z kanałem  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Radio Zet ma nowego brand managera  |  Ruszyła kampania Eski Rock  |  Radio Park z zyskiem  |  Ruszył przetarg na promocję Krajowego Planu Odbudowy  |  Sigma Bis przeprowadzi kampanię "Legitna praca"  |  Mindshare wspiera Dove  |  Paul Marshall kupił magazyn "The Spectator" za 100 mln funtów  |  TSUE nakazuje Apple zapłacić 13 mld euro zaległych podatków, a Google – 2,4 mld euro grzywny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 16, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

13 złotych nagród w konkursie Innovation 2019

Agencja 180heartbeats/JvM i fundacja Rak'n'Roll - Wygraj życie zostały dodatkowo wyróżnione przez jury nagrodami Grand Prix (fot. materiały prasowe)

Ogłoszono wyniki konkursu Innovation 2019. Jego ideą jest prezentowanie niekonwencjonalnych projektów i działań marketingowych.

Cztery nagrody przyznano Grey Group Poland. Dwie w kategorii Innowacyjne doświadczenie (podkategorie: CX/UX i Touchpoint) za kampanię „Znak Świętego Floriana - Obrazek kolędowy” dla Krajowej Izby Kominiarzy. Grey Group Poland otrzymała także dwie nagrody w kategorii Innowacyjne media za kampanie: „#VOLVOLOVE - jazdy testowe Volvo Poland” dla Volvo Car Poland i „Znak Świętego Floriana.

BBDO Warszawa otrzymała trzy złote nagrody. Dwie w kategorii Innowacyjne doświadczenie (podkategorie: Touchpoint i Event) za projekt „Kolęda »Cicha noc«. Wigilia dla samotnych osób starszych” dla Stowarzyszenia Mali bracia Ubogich. Kolejną nagrodę przyznano agencji w kategorii Innowacyjne media (podkategoria: Formaty mediowe i/lub reklamowe) za projekt „Rower Robsona - niejeżdżenie po pijaku na rowerze” dla Krajowego Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

W kategorii Innowacyjny Biznes DDB Warszawa wraz z Fundacją Rak'n'Roll i Avon otrzymały nagrodę za „Coś do nich mam”, czyli kampanię społeczną mającą zachęcać do pójścia na USG piersi. Z kolei w kategorii Innowacyjne media (podkategoria: Formaty mediowe i/lub reklamowe) DDB Warszawa wraz z Isobar Polska i OMD nagrodzono za kampanię „2forU Stories” dla McDonald's Polska.

Storytel otrzymało dwie statuetki w kategorii Innowacyjne doświadczenie: za „Atak na K2 – Audiobook” (podkategoria: Content) oraz za „Autor bestsellerów - serial audio” (podkategoria: Touchpoint).

Po jednej statuetce otrzymały: 180heartbeats/JvM w kategorii Innowacyjne doświadczenie (podkategoria Event) za projekt „Niezniszczalna tęcza” dla stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza, fundacji Wolontariat Równości i Ben&Jerry’s Unilever; VMLY&R w kategorii Innowacyjny biznes (podkategoria: Model biznesowy) za "FleetPulse - zadbaj o sprawność swojej floty".

Fundacja Rak'n'Roll - Wygraj życie i agencja 180heartbeats/JvM zostały dodatkowo wyróżnione przez jury nagrodami Grand Prix.

Część nagrodzonych prac zostanie zaprezentowana podczas dzisiejszej Konferencji Innovation w Fortecy Kręglickich w Warszawie. Konkurs organizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Współorganizatorami są agencje Life On Mars i Spark Foundry.

(PD, 16.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.