Roast Marcina Prokopa w kanałach społecznościowych marki Schweppes
(screen: YouTube)
"Różne smaki życia z Marcinem Prokopem" - to temat kampanii marki Schweppes (Orangina Schweppes).
Celem kampanii jest pokazanie klientom, że Schweppes to nie tylko Tonic, ale marka szerokiego portfolio napojów gazowanych. W kampanii wykorzystano nowego ambasadora marki Schweppes, Marcina Prokopa. W jej ramach w mediach społecznościowych pojawi się sześć wideo, w których Prokop prowadzi sarkastyczne rozmowy z różnymi wersjami samego siebie, opowiada o swoich autentycznych doświadczeniach i zachęca do próbowania w życiu nowych rzeczy. Każde wideo osadzone jest w innej rzeczywistości, nawiązującej do licznych obliczy Prokopa i smaków Schweppes.
Pierwsze wideo jest dostępne od 11 kwietnia na Facebooku, YouTube i Instagramie. Za strategię i kreację odpowiada H2O Creative, produkcję wideo - OTO Film, a planowanie mediów – Wavemaker.
(AMS, 12.04.2019)