Polska Agencja Prasowa stawia na wideo  |  Serial "Uroczysko" z Antonim Królikowskim w TV 4  |  Spółka produkująca paradokumenty ze stratą  |  Oglądalność 25. Mazurskiej Nocy Kabaretowej w TV Puls  |  Wydawnictwo Arbitror Marcina Celińskiego zwiększyło przychody  |  Kanał Kabaret TV od WP także w ofercie Orange Polska  |  Pierwsza edycja Acces Info Impact Award  |  Narodowe Centrum Badań i Rozwoju poszukuje agencji  |  McCann Poland pomoże  |  Effective Media Solutions wypromuje program  |  Head of sales w Grupie Eura7  |  Warner Bros. Discovery wyznacza CEO w Australii i Nowej Zelandii  |  Apple zmieni dyrektora finansowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polska Agencja Prasowa stawia na wideo  |  Serial "Uroczysko" z Antonim Królikowskim w TV 4  |  Spółka produkująca paradokumenty ze stratą  |  Oglądalność 25. Mazurskiej Nocy Kabaretowej w TV Puls  |  Wydawnictwo Arbitror Marcina Celińskiego zwiększyło przychody  |  Kanał Kabaret TV od WP także w ofercie Orange Polska  |  Pierwsza edycja Acces Info Impact Award  |  Narodowe Centrum Badań i Rozwoju poszukuje agencji  |  McCann Poland pomoże  |  Effective Media Solutions wypromuje program  |  Head of sales w Grupie Eura7  |  Warner Bros. Discovery wyznacza CEO w Australii i Nowej Zelandii  |  Apple zmieni dyrektora finansowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polska Agencja Prasowa stawia na wideo  |  Serial "Uroczysko" z Antonim Królikowskim w TV 4  |  Spółka produkująca paradokumenty ze stratą  |  Oglądalność 25. Mazurskiej Nocy Kabaretowej w TV Puls  |  Wydawnictwo Arbitror Marcina Celińskiego zwiększyło przychody  |  Kanał Kabaret TV od WP także w ofercie Orange Polska  |  Pierwsza edycja Acces Info Impact Award  |  Narodowe Centrum Badań i Rozwoju poszukuje agencji  |  McCann Poland pomoże  |  Effective Media Solutions wypromuje program  |  Head of sales w Grupie Eura7  |  Warner Bros. Discovery wyznacza CEO w Australii i Nowej Zelandii  |  Apple zmieni dyrektora finansowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 11, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Fakty" liderem programów informacyjnych w pierwszym kwartale

Widownia "Faktów" wzrosła w porównaniu z pierwszym kwartałem 2018 roku (fot. Piotr Mizerski/TVN)

Spośród programów informacyjnych w pierwszym kwartale widzów na głównych antenach zyskały "Fakty" TVN, a przy uwzględnieniu emisji w kanałach informacyjnych wyniki poprawiły też "Wiadomości" TVP 1.

W pierwszym kwartale 2018 roku "Fakty" oglądało w TVN średnio 3,14 mln widzów, czyli o 43 tys. więcej, niż w tym samym miesiącu 2018 roku.

Do TVP 1 "Teleexpress" przyciągał średnio 2,44 mln widzów (o 100 tys. mniej), a "Wiadomości" - 2,37 mln (o 44 tys. mniej). "Wydarzenia" w Polsacie śledziło 2,2 mln widzów (o 119 tys. mniej), a "Panoramę" w TVP 2 - 1,29 mln (o 43 tys. mniej).

Przy uwzględnieniu emisji programów informacyjnych też w kanałach informacyjnych "Fakty" w TVN i TVN 24 BiS miały łącznie 3,41 mln widzów (o 146 tys. więcej, niż przed rokiem), "Teleexpress" w TVP 1 i TVP Info - 2,98 mln widzów (o 146 tys. mniej), "Wiadomości" w TVP 1 i TVP Info - 2,94 mln widzów (o 41 tys. więcej), "Wydarzenia" w Polsacie i Polsat News - 2,36 mln widzów (o 166 tys. mniej), a "Panorama" w TVP 2 i TVP Info - 1,66 mln widzów (o 95 tys. mniej).

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 11.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.