Play nie może w kampaniach używać określenia "5G Ready"

Playowi przysługuje prawo odwołania od decyzji sądu, więc kampania nie została wstrzymana (screen: Youtube/Play)
T-Mobile oskarżył P4, właściciela sieci Play, o nieuczciwą konkurencję, a sąd nakazał sieci Play wstrzymanie używania określenia "5G Ready". P4 przysługuje odwołanie od decyzji sądu.
Play wystartował w marcu 2018 roku z kampanią "5G Ready". Zdaniem T-Mobile Play, korzystając w niej z hasła "5G Ready", wprowadza konsumentów w błąd, bo usługi te w Play nie są dostępne (Play oferuje technologię LTE-Advanced). Sąd Okręgowy w Warszawie zgodził się z zarzutami T-Mobile i wydał postanowienie o zabezpieczeniu roszczenia, zgodnie z którym Play nie może używać określenia "5G Ready" w swoich działaniach marketingowych.
T-Mobie i P4 nie komentują sprawy do czasu otrzymania od sądu oficjalnego uzasadnienia decyzji. - Wnioskowaliśmy o wstrzymanie kampanii Playa "5G Ready" - przyznaje tylko Piotr Żaczko, główny specjalista ds. komunikacji korporacyjnej w T-Mobile Polska. - Ale Playowi przysługuje prawo odwołania od decyzji sądu, więc kampania nie została wstrzymana.
(AMS, 11.04.2019)
