Ponad 400 tys. widzów "Big Brothera" na Player.pl

Materiały z „Big Brothera" na YouTube zostały wyświetlone blisko 6 mln razy (screen: Youtube.com/tvnpl)
Nadawany w TVN Siedem reality show „Big Brother” po dwóch tygodniach od premiery miał ponad 400 tys. widzów na platformie Player.pl, którzy wygenerowali łącznie 4,6 mln odtworzeń. Relacje na żywo z czterech kamer uzyskały prawie 3 mln odtworzeń - podało biuro reklamy TVN Media.
W marcu stronę Bigbrother.tvn.pl odwiedziło 765 tys. użytkowników, którzy wykonali blisko 3,7 mln odsłon.
Profil „Big Brother” na Instagramie w ciągu dwóch tygodni od premiery miał 45,5 tys. obserwatorów. Profil na Facebooku miał 15 tys. fanów i blisko 20 tys. obserwujących. Na kanale YouTube TVN powstała playlista, na której publikowane są materiały związane z programem „Big Brother". Materiały zostały wyświetlone blisko 6 mln razy i wygenerowały 61,2 tys. interakcji.
TVN Siedem emituje "Big Brothera" od niedzieli 17 marca - główne wydania oglądać można codziennie o 20, a także od poniedziałku do soboty po 23. Po trzech tygodniach TVN Siedem w trakcie "Big Brothera" notuje 6,55 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 10,93 proc. w grupie komercyjnej. Dotychczas najwięcej widzów - 2,23 mln - zgromadził premierowy odcinek.
(PD, 10.04.2019)
