Tomasz Hilt rusza z własnym projektem agencyjnym - Hilt & Co.

Tomasz Hilt powraca na rynek agencji reklamowych (fot. materiały prasowe)
Hilt & Co., nowy gracz na rynku agencyjnym, rozpocznie działalność z początkiem maja br.
Hilt & Co. to autorski projekt agencyjny Tomasza Hilta - byłego wieloletniego CEO grupy Leo Burnett oraz, ostatnio, ICP Group. Agencja pozycjonująca się jako “innowacyjna agencja marketingowa ery cyfrowej transformacji” wychodzi na rynek z kompetencjami digital uzupełnionymi o ofertę aktywacyjną dla klientów chcących wspierać markę poza internetem.
- Agencja to newcomer, ale tylko w rozumieniu organizacyjnym. Tworzą ją ludzie dysponujący wiedzą i wieloletnim doświadczeniem - mówi Tomasz Hilt, założyciel Hilt & Co. - Oferujemy pełny zakres obsługi w zakresie analizy i strategii, kreacji i egzekucji - czyli typowy miks kompetencji firmy zajmującej się konsultingiem i komunikacją marketingową. Z drugiej jednak strony to reklamowe podejście definiujemy w sposób przystający do warunków cyfrowej rewolucji, która zmieniła i wciąż zmienia nasze życie i nasze relacje.
Hilt podkreśla, że w nowej agencji nacisk będzie położony na tworzenie i nowoczesne zarządzanie kontentem, influencer marketing SEO, optymalizację serwisów, web design itd. - Jesteśmy również przygotowani do przenoszenia działań poza sieć i media. Tymi zadaniami z pogranicza aktywacji i MICE zajmie się w Hilt & Co. na początek trzyosobowy, dedykowany team - dodaje Hilt.
Hilt & Co. oficjalnie wystartuje 1 maja z 12 pracownikami, którzy w ciągu ostatnich tygodni stopniowo zasilali zespół. - Mamy już trzech klientów, dla których realizujemy zlecenia - zapewnia Hilt. - O zespole i klientach poinformujemy w momencie debiutu agencji.
Tomasz Hilt, ostatnio członek zarządu ICP Group SA, zrezygnował z tej funkcji w lipcu 2017 roku. Wcześniej był CEO agencji Leo Burnett Group Poland, a także partnerem i CEO w agencji Men at Work, dyrektorem w agencjach JWT Warsaw i McCann Erickson.
(AMS, 08.04.2019)
