Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 08, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Hilt rusza z własnym projektem agencyjnym - Hilt & Co.

Tomasz Hilt powraca na rynek agencji reklamowych (fot. materiały prasowe)

Hilt & Co., nowy gracz na rynku agencyjnym, rozpocznie działalność z początkiem maja br.

Hilt & Co. to autorski projekt agencyjny Tomasza Hilta - byłego wieloletniego CEO grupy Leo Burnett oraz, ostatnio, ICP Group. Agencja pozycjonująca się jako “innowacyjna agencja marketingowa ery cyfrowej transformacji” wychodzi na rynek z kompetencjami digital uzupełnionymi o ofertę aktywacyjną dla klientów chcących wspierać markę poza internetem.

- Agencja to newcomer, ale tylko w rozumieniu organizacyjnym. Tworzą ją ludzie dysponujący wiedzą i wieloletnim doświadczeniem - mówi Tomasz Hilt, założyciel Hilt & Co. - Oferujemy pełny zakres obsługi w zakresie analizy i strategii, kreacji i egzekucji - czyli typowy miks kompetencji firmy zajmującej się konsultingiem i komunikacją marketingową. Z drugiej jednak strony to reklamowe podejście definiujemy w sposób przystający do warunków cyfrowej rewolucji, która zmieniła i wciąż zmienia nasze życie i nasze relacje.

Hilt podkreśla, że w nowej agencji nacisk będzie położony na tworzenie i nowoczesne zarządzanie kontentem, influencer marketing SEO, optymalizację serwisów, web design itd. - Jesteśmy również przygotowani do przenoszenia działań poza sieć i media. Tymi zadaniami z pogranicza aktywacji i MICE zajmie się w Hilt & Co. na początek trzyosobowy, dedykowany team - dodaje Hilt.

Hilt & Co. oficjalnie wystartuje 1 maja z 12 pracownikami, którzy w ciągu ostatnich tygodni stopniowo zasilali zespół. - Mamy już trzech klientów, dla których realizujemy zlecenia - zapewnia Hilt. - O zespole i klientach poinformujemy w momencie debiutu agencji.

Tomasz Hilt, ostatnio  członek zarządu ICP Group SA, zrezygnował z tej funkcji w lipcu 2017 roku. Wcześniej był CEO agencji Leo Burnett Group Poland, a także partnerem i CEO w agencji Men at Work, dyrektorem w agencjach JWT Warsaw i McCann Erickson.

­­­

 

(AMS, 08.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.