Wniosek o Trybunał Stanu dla Macieja Świrskiego  |  Dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiKS  |  "Kulisy Tańca z gwiazdami" w Eska TV  |  Oglądalność serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Netflix pozostaje liderem  |  Rakuten TV z kanałem  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Radio Zet ma nowego brand managera  |  Ruszyła kampania Eski Rock  |  Radio Park z zyskiem  |  Ruszył przetarg na promocję Krajowego Planu Odbudowy  |  Sigma Bis przeprowadzi kampanię "Legitna praca"  |  Mindshare wspiera Dove  |  Paul Marshall kupił magazyn "The Spectator" za 100 mln funtów  |  TSUE nakazuje Apple zapłacić 13 mld euro zaległych podatków, a Google – 2,4 mld euro grzywny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wniosek o Trybunał Stanu dla Macieja Świrskiego  |  Dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiKS  |  "Kulisy Tańca z gwiazdami" w Eska TV  |  Oglądalność serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Netflix pozostaje liderem  |  Rakuten TV z kanałem  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Radio Zet ma nowego brand managera  |  Ruszyła kampania Eski Rock  |  Radio Park z zyskiem  |  Ruszył przetarg na promocję Krajowego Planu Odbudowy  |  Sigma Bis przeprowadzi kampanię "Legitna praca"  |  Mindshare wspiera Dove  |  Paul Marshall kupił magazyn "The Spectator" za 100 mln funtów  |  TSUE nakazuje Apple zapłacić 13 mld euro zaległych podatków, a Google – 2,4 mld euro grzywny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wniosek o Trybunał Stanu dla Macieja Świrskiego  |  Dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiKS  |  "Kulisy Tańca z gwiazdami" w Eska TV  |  Oglądalność serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Netflix pozostaje liderem  |  Rakuten TV z kanałem  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Radio Zet ma nowego brand managera  |  Ruszyła kampania Eski Rock  |  Radio Park z zyskiem  |  Ruszył przetarg na promocję Krajowego Planu Odbudowy  |  Sigma Bis przeprowadzi kampanię "Legitna praca"  |  Mindshare wspiera Dove  |  Paul Marshall kupił magazyn "The Spectator" za 100 mln funtów  |  TSUE nakazuje Apple zapłacić 13 mld euro zaległych podatków, a Google – 2,4 mld euro grzywny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 08, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Hilt rusza z własnym projektem agencyjnym - Hilt & Co.

Tomasz Hilt powraca na rynek agencji reklamowych (fot. materiały prasowe)

Hilt & Co., nowy gracz na rynku agencyjnym, rozpocznie działalność z początkiem maja br.

Hilt & Co. to autorski projekt agencyjny Tomasza Hilta - byłego wieloletniego CEO grupy Leo Burnett oraz, ostatnio, ICP Group. Agencja pozycjonująca się jako “innowacyjna agencja marketingowa ery cyfrowej transformacji” wychodzi na rynek z kompetencjami digital uzupełnionymi o ofertę aktywacyjną dla klientów chcących wspierać markę poza internetem.

- Agencja to newcomer, ale tylko w rozumieniu organizacyjnym. Tworzą ją ludzie dysponujący wiedzą i wieloletnim doświadczeniem - mówi Tomasz Hilt, założyciel Hilt & Co. - Oferujemy pełny zakres obsługi w zakresie analizy i strategii, kreacji i egzekucji - czyli typowy miks kompetencji firmy zajmującej się konsultingiem i komunikacją marketingową. Z drugiej jednak strony to reklamowe podejście definiujemy w sposób przystający do warunków cyfrowej rewolucji, która zmieniła i wciąż zmienia nasze życie i nasze relacje.

Hilt podkreśla, że w nowej agencji nacisk będzie położony na tworzenie i nowoczesne zarządzanie kontentem, influencer marketing SEO, optymalizację serwisów, web design itd. - Jesteśmy również przygotowani do przenoszenia działań poza sieć i media. Tymi zadaniami z pogranicza aktywacji i MICE zajmie się w Hilt & Co. na początek trzyosobowy, dedykowany team - dodaje Hilt.

Hilt & Co. oficjalnie wystartuje 1 maja z 12 pracownikami, którzy w ciągu ostatnich tygodni stopniowo zasilali zespół. - Mamy już trzech klientów, dla których realizujemy zlecenia - zapewnia Hilt. - O zespole i klientach poinformujemy w momencie debiutu agencji.

Tomasz Hilt, ostatnio  członek zarządu ICP Group SA, zrezygnował z tej funkcji w lipcu 2017 roku. Wcześniej był CEO agencji Leo Burnett Group Poland, a także partnerem i CEO w agencji Men at Work, dyrektorem w agencjach JWT Warsaw i McCann Erickson.

­­­

 

(AMS, 08.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.