Lidl wchodzi w e-commerce i uruchamia sklep Lidl-sklep.pl
Sieć promuje się hasłem "Lidl jest wszędzie" (fot. materiały prasowe)
Sieć sklepów Lidl Polska uruchomi sklep internetowy Lidl-sklep.pl, w którym będzie oferować produkty przemysłowe.
W ofercie sklepu znajdą się m.in. tekstylia, akcesoria kuchenne, AGD, sprzęt elektroniczny i narzędzia. Lidl zapewnia, że będą rozwijać ofertę produktów na stronie internetowej. Oferta będzie zmieniać się trzy razy w tygodniu (w poniedziałek, czwartek i sobotę). Klienci sklepu za zakupy będą mogli płacić przelewem, kartą płatniczą lub Blikiem, a zamówione produkty będą dostarczane przez kurierów firm InPost i Geis. Koszt dostawy wyniesie 9,99 zł za zakupy do 149 zł, a powyżej tej kwoty dostawa będzie darmowa.
- Obecnie sklep internetowy Lidl-sklep.pl znajduje się w fazie testów. W związku z tym w tym momencie nie prowadzimy kampanii reklamowej - mówi "Presserwisowi" Aleksandra Robaszkiewicz, communications manager Lidl Polska. Na grafikach przesłanych wraz z informacją prasową firma promuje się hasłem "Lidl jest wszędzie".
(IKO, 05.04.2019)