Nestle Purina prowadzi loterię konsumencką
Konkurs konsumencki Purina Felix potrwa do końca maja (fot. materiały prasowe)
„Wszechkoty 3” – to hasło ogólnopolskiego konkursu marki Purina Felix. Odpowiada za niego agencja Unique One, a za kreację kampanii telewizyjnej McCann Worldgroup.
Konkurs konsumencki potrwa do końca maja. Aby wziąć w nim udział, należy kupić produkty marki Felix i zarejestrować zgłoszenie. Do wygrania jest m.in. wycieczka dla dwóch osób do Japonii z wizytą na kociej wyspie.
Agencja Unique One jest odpowiedzialna za opracowanie i obsługę akcji (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną) i jej organizację (weryfikacja zgłoszeń, wysyłka nagród), a także za stronę www.
Kampania prowadzona jest w TVP, Polsacie, TVN i kanałach tematycznych Polsatu i TVN, w internecie a także w punktach sprzedaży. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja Wavemaker. Za kreację odpowiada agencja McCann Worldgroup.
(AMS, 04.04.2019)