"Forbes Women" - 40 tys. egz., 164 strony, pięć wydań w 2019
Pierwszy numer magazynu będzie miał podwójną okładkę (fot. materiały prasowe)
"Forbes Women" (Ringier Axel Springer Polska) ma mieć pięć wydań w 2019 roku. Nakład pierwszego numeru to 40 tys. egzemplarzy, a jego objętość - 164 strony.
Magazyn zadebiutuje na rynku w czwartek 4 kwietnia. Będzie się składać z kilku sekcji tematycznych: strefy liderek (prezentującej przykłady kobiet sukcesu), strefy pracy (biznes, inwestowanie, wszelkie aspekty życia zawodowego) i strefy rozwoju (nauka, trendy technologiczne, psychologia, kultura). Ponadto w piśmie znajdą się wywiady z prezeskami korporacji, właścicielkami firm, historie branż tworzonych przez kobiety, raporty i felietony.
Redaktorem naczelnym „Forbes Women” został Paweł Zielewski (naczelny „Forbesa”). Twórcami i redaktorami prowadzącymi są Aleksandra Karasińska (szefowa Forbes.pl i Newsweek.pl) i Konrad Sadurski (wicenaczelny „Forbesa”).
Cena okładkowa magazynu to 17,90 zł. Pierwszy numer będzie miał podwójną okładkę - pierwszą z Katarzyną Kieli (prezes i dyrektor zarządzająca regionu Discovery EMEA) i drugą z reżyserką Małgorzatą Szumowską.
Według danych ZKDP średnia sprzedaż ogółem miesięcznika "Forbes" w 2018 roku wyniosła 20 273 egz.
(JSX, 03.04.2019)